|
Dj_RV_-_Live_At_Myth_Summer_Party_-Norway-01_06_2002.mp3 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by DjRV
vergeet niet dat ze in noorwegen deze platen die ik draaide ook nauwelijks kende ook al zijn ze al oud...ze zijn daar niet zo zwaar er mee bezig als wij hier zijn. |
Hehe ok dat wist ik niet.Dan heb ik niks gezegd. :)
Wij Nederlanders zijn gewoon te verwend eigenlijk.Als het maar nieuw is :p.
GREETZ!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hehe ok dat wist ik niet.Dan heb ik niks gezegd. :)
Wij Nederlanders zijn gewoon te verwend eigenlijk.Als het maar nieuw is :p.
GREETZ!! |
inderdaad..:))
trouwens,niet opgevallen?geen insigma gedraait..vond ik wel heel stoer van mezelf..:) |
|
|
| Donna |
| DUH zo stoer is dat niet,was alleen maar omdat ik r nie was:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Bellie |
Hahah dat had er ook nog bij moeten komen zeg :p
GREETZ!! |
|
|
| mrjvp |
| quote: | Originally posted by DjRV
alle platen behalve energy 52 kwamen vanaf vinyl.
energy 52 komt morgen als het goed is via de post binnen op plaat dankzij een heel speciaal iemand..:) |
Staat daar toevallig ook de nieuwe remix van John "00" Flemming op?? Of heb je m via Marco? (Dus alleen zijn remix) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by mrjvp
Staat daar toevallig ook de nieuwe remix van John "00" Flemming op?? Of heb je m via Marco? (Dus alleen zijn remix) |
hij is onesided,alleen marco's remix en ik heb hem niet via marco,maar via een ander speciaal iemand :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DjRV
ik heb hem niet via marco,maar via een ander speciaal iemand :D |
Tsjee mazzelpik!!! Hoe krijg je dat voor elkaar?? Sinterklaas is namelijk nog niet eens in het land.......... :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DJ_Siesta |
hij is tog gewoon op plaat te krijgen?? een maat vamme heeft um ook gewoon :S
greetzorr |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hij is tog gewoon op plaat te krijgen?? een maat vamme heeft um ook gewoon :S
greetzorr |
heeft je broer em nie? :stongue: :haha:
grtz,
TNG |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by tango
heeft je broer em nie? :stongue: :haha:
grtz,
TNG |
whahhahaha, denk niet dattie eraan kan komen, ze hebbe neit echt connecties met marco |
|
|
| Donna |
Als ie gewoon op plaat te krijgen is hoeft ie toch ook geen connecties met marco te hebben:conf:
Of is dat anders in Friesland??:stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
Als ie gewoon op plaat te krijgen is hoeft ie toch ook geen connecties met marco te hebben:conf:
Of is dat anders in Friesland??:stongue: |
ja dat gaat heel anders :rolleyes: |
|
|
|
|