return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
???
View this Thread in Original format
luckystrike
כולם התאדו ?

מתו ?
Glenn-Holmes
מחכים לך שתכתוב מורן...
HerHub
אני אכתוב בכיף :)

דיברו פה על מפגש איחוד במאי, עוד רגע כבר יוני לא קרה עם זה כלום?
HerHub
יבש פה כמו הנגב
האמת? בנגב יש כבר יותר חיים מפה...
LA©
quote:
Originally posted by HerHub
יבש פה כמו הנגב
האמת? בנגב יש כבר יותר חיים מפה...


אין על הנגב
:)

וכן עושה רושם שכולם נעלמו... גם אני אישית לא כתבתי מאז שהגעתי לארץ בחודש האחרון וזה בגלל שדיי לא הייתי במחשב מאז שהגעתי.. עסוקה בבילויים עם החברים והמשפוחה. בשביל זה באתי לביקור בארץ אחריי הכל..

מקווה שהפורום ישוב לתחייה עוד פעם..
luckystrike
אילן - קודם כל אתה נקניק
מה זה מחכים לי שאני אכתוב ?
כתבתי בחודשיים האחרונים הרבה דווקא
:)

מאז שחזרתי אתה נעלמת
ייבשת את הפורום כמו שניסו לעשות לביצות של עמק אחולה

אנני - אותו כנ"ל !

ואיפה חן ורועי ?!

ושגיא ?
ואורן ?

וכל שאר הגנג ?
.A.Y.
פורום טוב זה פורום מת

NOT
luckystrike
אמיר לגבי המפגש - זה אשמת מוש !

וקצת חן גם
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן - קודם כל אתה נקניק
מה זה מחכים לי שאני אכתוב ?
כתבתי בחודשיים האחרונים הרבה דווקא
:)

מאז שחזרתי אתה נעלמת
ייבשת את הפורום כמו שניסו לעשות לביצות של עמק אחולה

אנני - אותו כנ"ל !

ואיפה חן ורועי ?!

ושגיא ?
ואורן ?

וכל שאר הגנג ?


עונת מבחנים איש...
m0sh
כן גם אני לא פה באמת
ועכשיו יש קצת בלאגנים פה בבית שלי

כמה אנשים יבואו למפגש?
אני לא מכיר תכלס כמעט אף אחד וגם אני לא שומע טראנס
ככה שלא יהיה מוזיקה כזאת אז עדיף במקום אחר

מצטער על התגובה המאוחרת

YoraY
חחחחחחחח עמית :P

אני לא מבין מה ההתלבטויות לגבי מפגש תפגשו במסיבה וזהו
DjChook
מוש יא נקניק (גונב ממורן
מה נסגר עם הבית אחי?
בזמנו אמרת שאתה רוצה להיפגש אצלך
אני ממש לא חושב שהפגישה צריכה להיות פגישת טראנס

אני הרבה יותר הייתי מעדיף לבוא אליך לגג לנגן קצת, כמו שבזמנו דיברנו :)

ומורן, אני אמנם לא נכנסתי בתקופה האחרונה בגלל לחץ בלימודים
אבל אתה והאתר שלך תוקפים אותי מכל עבר
בין אם זה ביום הסטודנט של הרצליה, או ביריד התעסוקה בתל-אביב
הכוסיות של מכה.קו.אין יתפסו אותך בכל מקום

ענק אחי, כל הכבוד ובהצלחה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement