return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Docklands 29 Juni 2002
View this Thread in Original format
Gaby
>>>>>>>>TRANCEATLANTIC<<<<<<<<
A trip in hard/uplifting/progressive trance

Travel guides:
Rob Angel (Heaven's gate)
Dj Mio (Paradize/Overdrive)
Dj Bobby (Paradize/Overdrive)
Parham (Fokused)

***Docklands, Stockholm, 29 Juni 2002 21-05***
ålder: 18 år,
inträde: 100 kr (halva priset innan 22!)
AC.
mellan 21-05, fullständiga rättigheter
lonne
Glada nyheter,bra dj`s...tycker personligen inte om acid/goa som kan spelas rätt friskt där annars..:D
Gaby
...det är nästan så att man måste dra till Dockan och dansa av sig :D
Kraith
quote:
Originally posted by AC.
mellan 21-05, fullständiga rättigheter


Jo, visst suger det. :(
Gaby
quote:
Originally posted by Kraith


Jo, visst suger det. :(


Jo det suger...varför inte köra till 8 eller så istället...
lonne
Ngn som var där?....var skittrött och verkligen inte upplagd för utgång.

Bara lite nyfiken på om gårdagen var grym, med tanke på att det var bra Dj´s
Gaby
Jag var där! :)
Tyvärr hann jag bara med djn innan och Parham så jag vet inte hur resten var. Tyckte Parham var FANTASTISK!! Killen innan körde lite för hårt för min smak.
Kraith
Synd att du missade Rob Angel, så jäääävla bra! Mio och Bobby körde också helt ok (jag gillar hårt ;)), men jag tyckte Parham blev lite monoton, men det kanske berodde på att jag var helt slutkörd då. Om någon halkade i en svettpöl så var det min... :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement