|
Docklands 29 Juni 2002
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
>>>>>>>>TRANCEATLANTIC<<<<<<<<
A trip in hard/uplifting/progressive trance
Travel guides:
Rob Angel (Heaven's gate)
Dj Mio (Paradize/Overdrive)
Dj Bobby (Paradize/Overdrive)
Parham (Fokused)
***Docklands, Stockholm, 29 Juni 2002 21-05***
ålder: 18 år,
inträde: 100 kr (halva priset innan 22!) |
|
|
| AC. |
| mellan 21-05, fullständiga rättigheter |
|
|
| lonne |
| Glada nyheter,bra dj`s...tycker personligen inte om acid/goa som kan spelas rätt friskt där annars..:D |
|
|
| Gaby |
| ...det är nästan så att man måste dra till Dockan och dansa av sig :D |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by AC.
mellan 21-05, fullständiga rättigheter |
Jo, visst suger det. :( |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Kraith
Jo, visst suger det. :( |
Jo det suger...varför inte köra till 8 eller så istället... |
|
|
| lonne |
Ngn som var där?....var skittrött och verkligen inte upplagd för utgång.
Bara lite nyfiken på om gårdagen var grym, med tanke på att det var bra Dj´s |
|
|
| Gaby |
Jag var där! :)
Tyvärr hann jag bara med djn innan och Parham så jag vet inte hur resten var. Tyckte Parham var FANTASTISK!! Killen innan körde lite för hårt för min smak. |
|
|
| Kraith |
| Synd att du missade Rob Angel, så jäääävla bra! Mio och Bobby körde också helt ok (jag gillar hårt ;)), men jag tyckte Parham blev lite monoton, men det kanske berodde på att jag var helt slutkörd då. Om någon halkade i en svettpöl så var det min... :toothless |
|
|
|
|