return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פאקינג משטרת ישראל !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
yahel222
אני פשוט שונא את המשטרה
עם של מלשינים !!!
yahel222
quote:
Originally posted by yahel222
אני פשוט שונא את המשטרה
עם של מלשינים !!!


אני חייב להסכים איתך
דברי חכמה
Narcotic Mind
שאלה בלי קשר
ספורטק רעננה...
זה בקצה הרחוב הראשי (שאני לא זוכר איך קוראים לו) שיש ממול איזה מרכז קטן כזה ובית אבות ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
שאלה בלי קשר
ספורטק רעננה...
זה בקצה הרחוב הראשי (שאני לא זוכר איך קוראים לו) שיש ממול איזה מרכז קטן כזה ובית אבות ?


לא אחי זה המגרשים של פארק רעננה
הספורטק זה על רחוב מקביל לרחוב הראשי שקוראים לו וויצמן
eXeTik
סעמק ערס!
חטפתי עוד קנס... עוד פעם 190 שקל
זונות!
נכנסתי באין כניסה... אבל לא סצם אין כניסה- האלה שמוגבלים הזמן
יענו אין כניסה בין 11-13
אקיצר... נכנסתי 20 דקות לפני שהיה מותר לנסוע
לא איכפת לא הכנס... הנקודות זה זין

מישהו יודע כמה נקודות יש לנהג חדש שמותר לו לחטוף לפני שעושים לו בעיות?
Hell_Copter
יוווווווו איזה סרטים עברנו עכשיו!!!!!!
אני וחברים שלי היינו בים במסיבה והיה שם פסיכודאלי עצבני והשתגענו שם1!!
ואז חזרנו לרעננה ונסענו לאמפי שם... שמנו 102 אפ אם שהיה גם פסיכודאלי... חנינו שם יצאנו מהאוטו והתחלנו לרקוד כמו מטורפים
וגם בדרך חזרה מהים שני חברים שלי שהיו במושב האחורי יצאו עם כל הגוף החוצה שהנהג נוסע ב 100 ומשהו
קיצר אחרי המסיבה הקטנה שעשינו באמפי נכנסנו למכונית וגם אני שישבתי במושב הקדמי וגם שני האלה שישבו מאחורה יצאנו עם כל הגוף החוצה ופתאום אנחנו קולטים מנייאקים שכיבו את האורות... ישר נכנסנו פנימה...
הם עצרו אותנו ובדקו לחבר שלי רשיונות והכל... ואז שחררו אותנו
בראסמי היה לנו מזל למה חבר שלי בדיוק התכוון לשים גז לפני שראינו את המשטרה
היו באים עוד כמה שניות היינו מקבלים דוח... איזה מזל ששחררו אותנו סתם
yahel222
זה סרט זה?? זה בדיחה זה
מה שקרה היום לחבר שלי אין כאלה דברים.....אני בקו במסיבה
פתאום 2 וחצי הוא מגיע מתקשר אלי יצאתי דיברתי איתו עושה לי ככה
עצרו אותו מניאקים - והוא דפוק נוסע בלי נהג חדש בלי רשיונות בלי חגורות נסע מהר
קיצר השוטר עושה לו בוא איתי לאוטו ניסע לבית שלך נביא רשיונות !!
אתם מבינים - נסע איתו הביא לו רשיון בסוף ויתר לו

זה בקצרה מאד.....
בקיצור הם עם של מלשינים
eXeTik
זה כלכך עניין של מזל... כל המדינה הזאת זה שכונה
יש שוטרים שיוותרו לך גם אם דרסת, ויש כאלה שיזיינו אותך אם נכנסת ב-13:15
ברחוב שאין בו כניסה עד 13:30
*אהם אהם*
זונות!!!!

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
אחי כל הערב היה סרט אחד גדול
בטעות הגענו למסיבה הזאת והיינו מסטולים לגמרי והתפוצצנו שם
יענו מסטולים טבעית
Dj Moriano
אח של חבר שלי חושב שהוא משחק
GTA3
הוא עבר את המהירות אז שוטר סימן לו לעצור, הוא לא עצר הוא ברח עשו אחריו מרדף קטן בסוף תפסו אותו והשוטר שתפס אותו מכיר אותו אז הוא וויתר לו, הוא היה מעוצבן עליו אבל הוא וויתר לו......

oren_naor
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אח של חבר שלי חושב שהוא משחק
GTA3
הוא עבר את המהירות אז שוטר סימן לו לעצור, הוא לא עצר הוא ברח עשו אחריו מרדף קטן בסוף תפסו אותו והשוטר שתפס אותו מכיר אותו אז הוא וויתר לו, הוא היה מעוצבן עליו אבל הוא וויתר לו......



חחחח
שוטר אידיוט
יצא סנג'ר חושרמוטה

:-)))
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחח איזה משטרה מאפנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement