|
Top 25 voor mee op vakantie!?
|
View this Thread in Original format
| //j o o s t |
Hey,
kunnen jullie me even een top 25 van aardig nieuwe nummers geven die ik echt moet uploaden naar mijn mp3 speler en mee moet nemen op vakantie? Liefst een beetje hard, maar er mogen ook wel wat rustigere nummers tussen zitten.
Weet je er eentje die ik absoluut moet hebben en die lekker is voor op vakantie. Reply ff. |
|
|
| Blik |
voor de zomer zei je toch....
solid session - janeiro (AvB Remix)
Shane - It's too late to turn (AvB Remix)
ff 2 geweldige nummers van Armin |
|
|
| //j o o s t |
| Jah, voor de zomer ja. Ga volgende week op vakantie (boeien) en ik moet natuurlijk wel de beste nummers mee hebben he voor op het strand en i de auto :D :toocool: :toocool: |
|
|
| Cosmic Guy |
Must have: Solar Stone - Solar Coaster
Dragon Ball Z dance volum 5, die is zoo vet:eyespop: :eyespop:
Neem gewoon de nieuwste Armin van Buuren mee, ITWT4 by Gielen is ook flex, ISOS 1 en 2.
Voor het hardere spul neem je Qlimax cd's mee.
Zo moet je de vakantie wel doorkomen lijkt me. |
|
|
| //j o o s t |
| Ik wilde eigenlijk dat er iets was waarmee je internet radio kon luisteren. Gewoon net zo klein als een mp3 speler. Neem Digitaly Imported. Als je dat zou kunnen ontvangen op je walkman, zou je net zoveel nummers kunnen luisteren als je wilt. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Blik
voor de zomer zei je toch....
solid session - janeiro (AvB Remix)
Shane - It's too late to turn (AvB Remix)
ff 2 geweldige nummers van Armin |
om er nog 1 toe te voegen
Riva - Time is the Healer (Armin van Buuren Vocal Remix)
echt een MASTER nummer |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tijs08
om er nog 1 toe te voegen
Riva - Time is the Healer (Armin van Buuren Vocal Remix)
echt een MASTER nummer |
maar dan moet je het wel met een radio ripje doen met de vocals van armin erdoorheen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Blik
maar dan moet je het wel met een radio ripje doen met de vocals van armin erdoorheen :D |
ag ja.. maakt mij niet uit.. die 6 goddelijke minuten zonder zijn voor mij toch echt wel de moeite waard |
|
|
| DJ Bazz |
25 nrs???
w0000t ik neem aan dat je 25 cds bedoelt, anders kom ik de vakantie echt niet door op 25 nrs. neem iig armin 004 mee en in itwt 7 mee en verder ISOSen en misschien de albums van marco v en rank 1 en je hebt vast nog wel wat rielekst spul thuis liggen, tenminste ik wel, zo kom ik de vakantie wel door:) |
|
|
| DjSuez |
Ze zijn al vet oud, maar t blijven vette cdtjes:
Autentico Ibiza 97 en 99
Chilled Ibiza voor de sunsets:D
Ook leuk zijn natuurlijk de ISOS', marco v, en de Gatecrasher cds
In My Memory (duh:rolleyes: )
Ibiza van Paul Oakenfold
Tempovision van Etienne de Crecy
niet echt ruige, harde , maar in de zomer heb ik altijd wel behoefte aan relaxede trance, en niet van die enorme beukmuziek, dat komt swinters en snachts wel weer
:D :D
Bijna vergeten!!!:
The very Best of the Beach Boys!!:eyespop: :crazy: :eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
cd's=>
*café del mar 9, compiled by Bruno
*ISOS3 (ik heb hem eindelijk vandaag gekocht! :) en wat is ie lekker zeg! )
* en je neemt gewoon de set van Tiësto @ DD mee, heb je er ook alweer 6 uur muziek bij! ;) :D :cool: |
|
|
| DjRV |
alle isos's en magik cd's
dj cross-van diepens dance department (cdtje uit 99 orso,errug goed)
avb-bounderies of imagination
tiesto live at innercity 99
ferry corsten live at innercity 2000
ect ect ect ect ect
ohja
soundbox van dazzle is errug chill |
|
|
|
|