|
Skogsparty... =)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
inte för jag brukar gå men hörde av alla kompisar att det ska va i Eskilstuna i helgen för dom som brukar gå dit =)
så nu vet ni det ... =) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by MiB
inte för jag brukar gå men hörde av alla kompisar att det ska va i Eskilstuna i helgen för dom som brukar gå dit =)
så nu vet ni det ... =) |
sånt ska man inte sprida på öppna forum ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by MiB
det är arrangerat... |
coolt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan... idag ser jag ut som ett skogsparty...:eyespop: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan... idag ser jag ut som ett skogsparty...:eyespop: |
Haha! lol! :D
:eyespop: |
|
|
|
|