return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פיגוע נוסף..!!!
View this Thread in Original format
oren_naor
ייואווו
היה פיגוע איזה זייןןןןן

כל יום פיגוע
לא סיימו לקבור את כל ההרוגים מאתמול וכבר שוב פיגוע!!!!


צריך להשמיד אותם
DJ-Energy
תגידו אתם חושבים שאני צריך לעשות מיזה סטיקי?

:rolleyes:
oren_naor
quote:
Originally posted by DJ-Energy
תגידו אתם חושבים שאני צריך לעשות מיזה סטיקי?

:rolleyes:


מזה סטיקי?
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor


מזה סטיקי?


שזה יופיע תמיד למעלה
כמו ההודעה על המונדיאל וההודעה על השירים

ולדעתי לא צריך
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


שזה יופיע תמיד למעלה
כמו ההודעה על המונדיאל וההודעה על השירים

ולדעתי לא צריך


אה...
לא
זה לא טוב...

אם כבר תעשה טרד קללות על ערבים
זה יכול להיות משהו שוססס
NyKoN
לא נראה לי
זה רק מראה כמה המצב חרא במדינה
oren_naor
quote:
Originally posted by NyKoN
לא נראה לי
זה רק מראה כמה המצב חרא במדינה



נו....
אח"ש אולי לא שמת לב
אבל המצב שלנו במדינה הוא חרא...!!!
Hell_Copter
עוד פעם פיגוע בירושלים וזה ממש לא בריא מה שהולך שם!!!!

וממש לא צריך לעשות מזה סטיקי למה אז זה רק מראה כמה אנחנו מודים במצב המסריח הזה ושמה שיש לנו זה רק לספור עוד פיגועים ועוד הרוגים!!
MoSH_MaN
נגמרו לי המילים כבר


הערבים המזדיינים
כל היום הם רק הורגים
אני שונא את ערפאת
יאללה שרון התקף ח-ז-ק!!!
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נגמרו לי המילים כבר


הערבים המזדיינים
כל היום הם רק הורגים
אני שונא את ערפאת
יאללה שרון התקף ח-ז-ק!!!


צריך לתקוף אותם, אני עדיין חושב ככה,

אבל זה כל כך מעצבן אותי שאומרים שאחרי סך הכל חודשיים מאז חומת מגן הם הצליחו לשקם הכל בחזרה, ובסך הכל לא ממש עזר חומת מגן הזה, חוץ מאולי דיבורים על רפורמות, שגם ככה לא יצליחו בחים עם ארעפת.

אז לא יודע מוש, אז נתקיף אותם שוב, נעשה
חומת מגן +, כמו שאומרים בחדשות
ושוב יקרה משהו כמו בג'נין ויהרגו לנו חיילים מסכנים כדי לא לפגוע באזרחים הערבים הזונות ששולחים את הילדים שלהם להתפצוצץ על אנשים, ושוב כל העולם יהיה נגדנו, ושוב עראפת ינצח,
לא יודע אם זה הפתרון

ועכשיו בכלל אם מסתכלים הזה מזוית של העולם,אז אז התחלנו את חומת מגן עם ההצעה הסעודית, ועכשיו ממש לפני הנאום של בוש, ברור שאנחנו לא באמת רוצים לטרפד בהסכמי שלום, אבל ככה זה נראה לעולם, וזה למה שוב ושוב בעצם הערבים מנצחים אותנו.

אפשר להציע כל מיני דברים כמו למשל לפגוע או לגרש משפחות של מתאבדים, או להפגיז איזורים מהם יצאו מחבלים אחרי התרעה של איזה 24 שעות, או לא לתקוף עכשיו ולחכות לנאום בוש, ולראות איך זה יתפתח, לא יודע אין לי מושג!

המדינה נכנסה לאחושלינג חרא של מצב.
:rolleyes:

DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נגמרו לי המילים כבר


הערבים המזדיינים
כל היום הם רק הורגים
אני שונא את ערפאת
יאללה שרון התקף ח-ז-ק!!!


מה קורה מוש התחלת להיות משורר פתאום?
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement