return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Midsommar!!!
View this Thread in Original format
Jre
Fyy fan! Nu är det snart dags!!

weeeeeeeeeeeeeha!!!

Akta er Gotland, för nu är jag snart påväg :))

Dit ska jag -> http://www.gutekallaren.com/right.asp?avd=6

Rockar!!!

/ Jre
doter
Verkar nize d där!

Men en äkta midsommar ska firas i Dalarna utomhus!

Akta er Bjurs!

;)
SteveTranz4ever
Har tvättat å packat det sista nu... Öland here i come :gsmile:
Åker ner några polare å ska festa hela helgen...
Har försett lap toppen med en massa filmer också så resan ner blir roligare, kopplar bara in ljudet till bilstereon :gsmile:

Ha D boys.... / Steve
Gaby
Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ;) ) *dåligt skämt jag vet*

Själv är man kvar ute i förorten och grillar med polarna :)
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ;) ) *dåligt skämt jag vet*

Själv är man kvar ute i förorten och grillar med polarna :)

Samma här...Känns skönare att ta det lite lugnt å grilla med några polare istället....:) :) :)
SteveTranz4ever
Men satan ja e tilbaks... å lever gör jag också...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man lärt känna på Öland sen i Torsdags... jag är glad jag slapp köra hem igår.

Det har hänt så jäkla mycket men det som kanske skulle intressera er mest är detta: När jag kom från Strand Hotell natt klubben så drog jag och några från Linköping till kampingen i Köpingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och hör vi några som spelar as bra musik högt som tusan... när vi kommer dit står en kille å mixar musik från sin husvagn och ca hundra personer står och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf å dansa på...
När han senare stängde av för att vakterna sa till börja alla ropa å skrika "En gång till... en gång till..."

Den som vågar kan ju ta en koll på min hemsida om ett par dagar när jag fått upp korten och nån filmsnutt...

Nu ska jag ringa in till jobbet å ta semester idag :eyespop:
Jre
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men satan ja e tilbaks... å lever gör jag också...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man lärt känna på Öland sen i Torsdags... jag är glad jag slapp köra hem igår.

Det har hänt så jäkla mycket men det som kanske skulle intressera er mest är detta: När jag kom från Strand Hotell natt klubben så drog jag och några från Linköping till kampingen i Köpingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och hör vi några som spelar as bra musik högt som tusan... när vi kommer dit står en kille å mixar musik från sin husvagn och ca hundra personer står och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf å dansa på...
När han senare stängde av för att vakterna sa till börja alla ropa å skrika "En gång till... en gång till..."

Den som vågar kan ju ta en koll på min hemsida om ett par dagar när jag fått upp korten och nån filmsnutt...

Nu ska jag ringa in till jobbet å ta semester idag :eyespop:

Fyy fan va HELRÄTT!!!

Mer sånt vill vi ha!!¨

/ Jre
SteveTranz4ever
Nu har jag fått upp alla bilder från min midsommar på Öland... Kolla in min hemsida :gsmile:

Ha D / Steve
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement