return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
זהו זה, ממחר חופש גדול!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
eran
חרא של תעודה
אבל העיקר יש חופש :wtf: :wtf: :wtf:
NeMeSiS1234
יה זונות כולכם !!!!
להרבה פה יש מחר בגרות בהיסטוריה ואז עוד 3 בגרויות צמודות ואתם בחופש!!
תתביישו לכם
[=
סתם אנשים תהנו לכם בים או איפה שלא תהייו ואני אלמד לי בכיף ובסבבה של החיים
לאאאאאאאאאאאאאאאאאא
nimrod levi
טוב זה לא כזה נורא
אחרי הסטוריה יש לי בתנך ב26...
וזהו ואז מתחיל החופש
:happy2: :happy2: :happy2:
nesher
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
אני לא מאמין
עברתי אני לא נשאר כיתה
אני עולה ליב
ואפילו בלי מבחן מעבר חובה
איזה כיף

אבל מלא מהכיתה שלי עפו
וגם חברים הכי טובים שלי
=[
אני לא מאמין
ממש עצוב
:(
MoSH_MaN
ואללה איזה באסה....
Flotser
quote:
Originally posted by nesher
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
אני לא מאמין
עברתי אני לא נשאר כיתה
אני עולה ליב
ואפילו בלי מבחן מעבר חובה
איזה כיף

אבל מלא מהכיתה שלי עפו
וגם חברים הכי טובים שלי
=[
אני לא מאמין
ממש עצוב
:(


איך שאני מבין אותך אחי, זה מה שקרה אצלי בכיתה בין י' ל יא', העיפו ילדים שהרבה היו חברים ממש קרובים שלי והיו אחלה ילדים שבעולם, אני עדיין שומר איתם על קשר, אבל זה היה ממש עצוב
:rolleyes:
Hell_Copter
התעודה הייתה בסדר ברוך השם... תעודת הצטיינות
וכולם כזה באים אליי ואומרים לי סחטיין וזה... אבל אני עושה להם מה ההתלהבות ?! כולה ציונים... על הזין שלי
המחנכת שלי יצאה כלה למה היא אמרה שהיא מגישה אותי על 98 לתנך ועיגלה לי בסוף ל100... :)
עכשיו צריך מחר להתחיל ללמוד לתנך וזהו
eran
בהצלחה לך! :cool:
nimrod levi
מה אתה מתחיל ללמוד לתנ"ך?
זה עוד שישה ימים?!?
DjChook
סחטיין רועי

שלי הייתה סבירה
60 ספרות
השאר בסדר

Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
מה אתה מתחיל ללמוד לתנ"ך?
זה עוד שישה ימים?!?


זה עוד חמישה ימים... ואני יתחיל ללמוד ממש עוד כמה דקות למה אני לא רוצה לשבת יומיים אחרונים מבלי לצאת מהבית בכלל
וכמו שאני מכיר את עצמי אני לא ילמד בכלל... יענו ילמד חצי שעה וילך לראות טלויזיה או למחשב או החוצה
ויש מונדיאל!!
Scorchio
סוף סוף!!!!!!!!!!!!
אין לי יותר היסטוריה לכל החיים!!!!!!!!!!!!
איזה כיף אני אדם חופשי!!!!!
עשיתי את המבחן במהירות שיא כדי להספיק לראות ברזיל - אנגליה
ואללללה
החופש התחיל!!!!!!!!!
יום ראשון תעודות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement