|
זהו זה, ממחר חופש גדול!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eran |
חרא של תעודה
אבל העיקר יש חופש :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
יה זונות כולכם !!!!
להרבה פה יש מחר בגרות בהיסטוריה ואז עוד 3 בגרויות צמודות ואתם בחופש!!
תתביישו לכם
[=
סתם אנשים תהנו לכם בים או איפה שלא תהייו ואני אלמד לי בכיף ובסבבה של החיים
לאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
| nimrod levi |
טוב זה לא כזה נורא
אחרי הסטוריה יש לי בתנך ב26...
וזהו ואז מתחיל החופש
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| nesher |
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
אני לא מאמין
עברתי אני לא נשאר כיתה
אני עולה ליב
ואפילו בלי מבחן מעבר חובה
איזה כיף
אבל מלא מהכיתה שלי עפו
וגם חברים הכי טובים שלי
=[
אני לא מאמין
ממש עצוב
:( |
|
|
| MoSH_MaN |
| ואללה איזה באסה.... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by nesher
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
אני לא מאמין
עברתי אני לא נשאר כיתה
אני עולה ליב
ואפילו בלי מבחן מעבר חובה
איזה כיף
אבל מלא מהכיתה שלי עפו
וגם חברים הכי טובים שלי
=[
אני לא מאמין
ממש עצוב
:( |
איך שאני מבין אותך אחי, זה מה שקרה אצלי בכיתה בין י' ל יא', העיפו ילדים שהרבה היו חברים ממש קרובים שלי והיו אחלה ילדים שבעולם, אני עדיין שומר איתם על קשר, אבל זה היה ממש עצוב
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
התעודה הייתה בסדר ברוך השם... תעודת הצטיינות
וכולם כזה באים אליי ואומרים לי סחטיין וזה... אבל אני עושה להם מה ההתלהבות ?! כולה ציונים... על הזין שלי
המחנכת שלי יצאה כלה למה היא אמרה שהיא מגישה אותי על 98 לתנך ועיגלה לי בסוף ל100... :)
עכשיו צריך מחר להתחיל ללמוד לתנך וזהו |
|
|
| nimrod levi |
מה אתה מתחיל ללמוד לתנ"ך?
זה עוד שישה ימים?!? |
|
|
| DjChook |
סחטיין רועי
שלי הייתה סבירה
60 ספרות
השאר בסדר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מה אתה מתחיל ללמוד לתנ"ך?
זה עוד שישה ימים?!? |
זה עוד חמישה ימים... ואני יתחיל ללמוד ממש עוד כמה דקות למה אני לא רוצה לשבת יומיים אחרונים מבלי לצאת מהבית בכלל
וכמו שאני מכיר את עצמי אני לא ילמד בכלל... יענו ילמד חצי שעה וילך לראות טלויזיה או למחשב או החוצה
ויש מונדיאל!! |
|
|
| Scorchio |
סוף סוף!!!!!!!!!!!!
אין לי יותר היסטוריה לכל החיים!!!!!!!!!!!!
איזה כיף אני אדם חופשי!!!!!
עשיתי את המבחן במהירות שיא כדי להספיק לראות ברזיל - אנגליה
ואללללה
החופש התחיל!!!!!!!!!
יום ראשון תעודות |
|
|
|
|