|
Trance Il מתארחים אצל שמואל פלאש ב'ברקודה בר' - 19.6.09
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
אז כן אם שמעתם או לא...
ביום שישי ה-19.6 נתארח ב'ברקודה בר'
ברחוב אלנבי בתל-אביב....
ללילה שכולו מוזיקה מרגשת וצמרמורות
(על טהרת ז'אנרי הטראנס האהובים כגון:
UPLIFTING, CLUB, PROGRESSIVE וכו'
אירוע שפשוט אסור לפספס
במיוחד לא כל מי שמתגעגע לימים
הטובים שידעה הסצינה האלקטרונית
בישראל עד לפני כמה שנים
:LINE UP
SHMUEL FLASH
את שמואל פלאש אין צורך להציג,
חלק מאחד ההרכבים האלקטרונים
המוערכים בארץ ובעולם, הלא הם
FLASH BROTHERS
DJ AMINADAV GELLER
'זוכה תחרות הדיג'ייז של 'פורטל הטראנס של ישראל
להורדת סט שלו:
[[ LINK REMOVED ]]
DJ YORAY SANELA
שבלט אף הוא בתחרות הסטים
ומכין לכם סט מיוחד, נוסטלגי,
מרגש ומפרק
להורדת סט שלו:
[[ LINK REMOVED ]]
פתיחת שערים: 24:00
ועד שיימאס לכם עם אופציה לשעות הבוקר המאוחרות.
הכניסה חופשית - נא לאשר הגעה
לצפייה\הגדלה של ההזמנה:
http://www.facebook.com/photo_searc...oid=89517022239
לפרטים נוספים, היכנסו לפורום 'פורטל הטראנס של ישראל' :
http://forum.tranceil.co.il/viewtopic.php?f=19&t=1376
(הפוסט הרישמי של האירוע)
או לאתר עצמו:
http://www.tranceil.co.il
או בטלפונים:
0504844292 תומר
0543352991 רון
0549737272 שמואל
 |
|
|
| YoraY |
ועכשיו מילה אישית ממני
טוב כמו ששמתם לב אני מנגן באירוע
ובאמת זו תהיה התרגשות עצומה בפני עצמה לבוא ולארח את הפורום הזה, הפורום שעליו גדלתי והוא חלק בלתי נפרד ממני.
למרבה האירוניה, הסט שאני מכין יהיה ברובו מורכב דווקא מהמוזיקה שהייתה באותה תקופה שהייתי פעיל פה בטירוף...
אשמח לפגוש אתכם שם זו הזדמנות נהדרת לראות תאנשים שעומדים מאחורי הכינויים.
תודה לכם.. |
|
|
| YoraY |
אמממ.. תגובה? אחת? :)
מה קורה אנשים? עד כדי כך לא מדבר אליכם האירוע?
חבל :S |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by YoraY
אמממ.. תגובה? אחת? :)
מה קורה אנשים? עד כדי כך לא מדבר אליכם האירוע?
חבל :S |
Man, I'd love to come to a top quality trance event and hear your set, but I can't on Fridays...next time better! :gsmile: :toocool: |
|
|
| Tarantula |
יורראאאייי!@#!@#
אלי זה מדבר ואני מקווה שאני אוכל להגיע לשם...:)
אבל למה בברקודה?:O
זה מקום מה זה קטן:S |
|
|
| YoraY |
כן, החברה רוצים למלות מקום כמו שצריך תחשבי על מה שהיה בפעם שעברה - לא צריך רחבה גדולה ושימלאו 30% ממנה עדיף קטנה, ביתית ושימלו 100% ממנה
שמעי זה חינם זה טראנס זה חבר'ה - מה יותר מזה... |
|
|
| DjChook |
סורי אחי, גם אני תפוס לתאריך הזה
בהצלחה בסט! |
|
|
| .A.Y. |
בתכלס גמני די תפוס, יומולדת לליין האינפיוז,
אבל בכל מקרה הבנתי שעושים בעיות עם גילאים בברקודה.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!אני שם
יוראי תן בראש
:gsmile:
| quote: | Originally posted by .A.Y.
הבנתי שעושים בעיות עם גילאים בברקודה.. |
תרשום
17.07
!!! CLASSICS !!!
@ Faq cafe
:toocool: |
|
|
| .A.Y. |
יום רביעי לא מסתדר, צבא.. אחרת הייתי הולך קבוע לליין של ניר לוי בבלוק =]
בכל מקרה הפאקקפה האלה מפגיזיםם.. ותגיד רואים אותך ביומולדת של אינפיוז או מחר בלילה ב-TRG?
עריכה:
אה אופס אנחנו עוד לא ביולי חח =]
מה הולך להיות בקלאסיקס הזה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
יום רביעי לא מסתדר, צבא.. אחרת הייתי הולך קבוע לליין של ניר לוי בבלוק =]
בכל מקרה הפאקקפה האלה מפגיזיםם.. ותגיד רואים אותך ביומולדת של אינפיוז או מחר בלילה ב-TRG?
עריכה:
אה אופס אנחנו עוד לא ביולי חח =]
מה הולך להיות בקלאסיקס הזה? |
הולך להיות מעניין ;) |
|
|
|
|