return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Trance Il מתארחים אצל שמואל פלאש ב'ברקודה בר' - 19.6.09
View this Thread in Original format
YoraY
אז כן אם שמעתם או לא...
ביום שישי ה-19.6 נתארח ב'ברקודה בר'
ברחוב אלנבי בתל-אביב....

ללילה שכולו מוזיקה מרגשת וצמרמורות
(על טהרת ז'אנרי הטראנס האהובים כגון:
UPLIFTING, CLUB, PROGRESSIVE וכו'

אירוע שפשוט אסור לפספס
במיוחד לא כל מי שמתגעגע לימים
הטובים שידעה הסצינה האלקטרונית
בישראל עד לפני כמה שנים

:LINE UP

SHMUEL FLASH
את שמואל פלאש אין צורך להציג,
חלק מאחד ההרכבים האלקטרונים
המוערכים בארץ ובעולם, הלא הם
FLASH BROTHERS

DJ AMINADAV GELLER
'זוכה תחרות הדיג'ייז של 'פורטל הטראנס של ישראל
להורדת סט שלו:
[[ LINK REMOVED ]]



DJ YORAY SANELA
שבלט אף הוא בתחרות הסטים
ומכין לכם סט מיוחד, נוסטלגי,
מרגש ומפרק
להורדת סט שלו:
[[ LINK REMOVED ]]


פתיחת שערים: 24:00
ועד שיימאס לכם עם אופציה לשעות הבוקר המאוחרות.

הכניסה חופשית - נא לאשר הגעה

לצפייה\הגדלה של ההזמנה:
http://www.facebook.com/photo_searc...oid=89517022239

לפרטים נוספים, היכנסו לפורום 'פורטל הטראנס של ישראל' :
http://forum.tranceil.co.il/viewtopic.php?f=19&t=1376
(הפוסט הרישמי של האירוע)

או לאתר עצמו:
http://www.tranceil.co.il

או בטלפונים:
0504844292 תומר
0543352991 רון
0549737272 שמואל
YoraY
ועכשיו מילה אישית ממני

טוב כמו ששמתם לב אני מנגן באירוע
ובאמת זו תהיה התרגשות עצומה בפני עצמה לבוא ולארח את הפורום הזה, הפורום שעליו גדלתי והוא חלק בלתי נפרד ממני.

למרבה האירוניה, הסט שאני מכין יהיה ברובו מורכב דווקא מהמוזיקה שהייתה באותה תקופה שהייתי פעיל פה בטירוף...

אשמח לפגוש אתכם שם זו הזדמנות נהדרת לראות תאנשים שעומדים מאחורי הכינויים.

תודה לכם..
YoraY
אמממ.. תגובה? אחת? :)

מה קורה אנשים? עד כדי כך לא מדבר אליכם האירוע?

חבל :S
benji904
quote:
Originally posted by YoraY
אמממ.. תגובה? אחת? :)

מה קורה אנשים? עד כדי כך לא מדבר אליכם האירוע?

חבל :S


Man, I'd love to come to a top quality trance event and hear your set, but I can't on Fridays...next time better! :gsmile: :toocool:
Tarantula
יורראאאייי!@#!@#
אלי זה מדבר ואני מקווה שאני אוכל להגיע לשם...:)

אבל למה בברקודה?:O
זה מקום מה זה קטן:S
YoraY
כן, החברה רוצים למלות מקום כמו שצריך תחשבי על מה שהיה בפעם שעברה - לא צריך רחבה גדולה ושימלאו 30% ממנה עדיף קטנה, ביתית ושימלו 100% ממנה

שמעי זה חינם זה טראנס זה חבר'ה - מה יותר מזה...
DjChook
סורי אחי, גם אני תפוס לתאריך הזה
בהצלחה בסט!
.A.Y.
בתכלס גמני די תפוס, יומולדת לליין האינפיוז,
אבל בכל מקרה הבנתי שעושים בעיות עם גילאים בברקודה..
YoraY
:)
איך שיוצא..
THE_BLUE_DRAGON
!אני שם
יוראי תן בראש
:gsmile:
quote:
Originally posted by .A.Y.
הבנתי שעושים בעיות עם גילאים בברקודה..

תרשום
17.07
!!! CLASSICS !!!
@ Faq cafe
:toocool:

.A.Y.
יום רביעי לא מסתדר, צבא.. אחרת הייתי הולך קבוע לליין של ניר לוי בבלוק =]
בכל מקרה הפאקקפה האלה מפגיזיםם.. ותגיד רואים אותך ביומולדת של אינפיוז או מחר בלילה ב-TRG?

עריכה:
אה אופס אנחנו עוד לא ביולי חח =]
מה הולך להיות בקלאסיקס הזה?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .A.Y.
יום רביעי לא מסתדר, צבא.. אחרת הייתי הולך קבוע לליין של ניר לוי בבלוק =]
בכל מקרה הפאקקפה האלה מפגיזיםם.. ותגיד רואים אותך ביומולדת של אינפיוז או מחר בלילה ב-TRG?

עריכה:
אה אופס אנחנו עוד לא ביולי חח =]
מה הולך להיות בקלאסיקס הזה?


הולך להיות מעניין ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement