return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dj Hero
View this Thread in Original format
DjChook
http://www.djhero.com/game

מישהו כבר קרא/שמע/התלהב מהנושא?

דווקא נראה לי ממש מגניב :)
sh33p
גיי לגמרי

ועוד משהו גיי לגמרי:

http://nintendo-centrum.net/2009/05...he-mix-details/

http://www.gamershell.com/wii/armin...ren_in_the_mix/
uzi
DJ HERO [gameplay]
צפו כאן:
http://www.gametrailers.com/player/49948.html
הרעיון יפה מאוד אבל כל משחקי המוזיקה האלה כל כך לא לטעמי.
אני מרגיש כאילו זאת הכתבה. המסך מכתיב לך מה ללחוץ בכל רגע ואתה צריך לעקוב אחרי כל הפעולות.
זה משחק מצויין אם אתה אוהב להיות תוכי.
שיא המשחק זה להיות יותר זריז... ממש מרגש, אה?

פעם ראשונה שאני שומע על משחק תקליטנות של ארמין!
זה ממש לא בשבילי. שיהיה למעריצים לבריאות.
השחקנים של נינטנדו משחקים במשחקי מאריו, זלדה ומטרויד יותר מ 20 שנה כך שכל מילה נוספת מיותרת.
זה מסחרה יפה מאוד עבור ארמין (בלי ציניות) מצד שני אלבומי האומן האחרונים שלו הם כאלו דאנס-פופ מסחרי... שלמי אכפת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement