|
commercialization
|
View this Thread in Original format
| Segev |
במיקרה נתקלתי בפרסומת הזאת..
http://www.youtube.com/watch?v=oslRMkxUyTQ
לא מספיק שהטראס היום הופך לפופ טראנס ממשיכים את זה בפרסומות לטלוויזיה כמו איזה בריטני ספירס..
מעניין אותי מה אתם חושבים על זה.. |
|
|
| Tarantula |
אני לא מבינה מה הבעיה בלפרסם מוזיקה טובה...
זה ידוע שהמוזיקה הזאת היא די מינסטרים באירופה... |
|
|
| Viber |
| תזכיר לי איך ספויילד וזיגו התפרסמו? |
|
|
|
|