return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Vrouwen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXos
quote:
Originally posted by SnuggLe
And besides:
Dat je meteen wilt MATTEN maakt meteen mijn hele punt duidelijk waarom ik een hekel heb aan de tukkers hier:
ZE MAKEN ALTIJD ALLEEN MAAR RUZIE! Je kan hier niet eens meer normaal uitgaan man, (bijna) al die boeren willen ruzie......

Point made , door je eigen reactie..

Ja sure, net of ik geboren Tukker ben... NEE. Ik woon er net een jaar. Den Haag is waar ik vandaan kom ja. En over dat matten, dat valt ook wel mee. Misschien kwam het verkeerd over. Maar toch, niet iedereen over een kam scheren.

Mzzl
Gekhous
je ken je helemaal niet scheren met een kam!!!
-TAIS-
LOL ;)
Henkie_henk
LoL

mooi, topic weer op een wat vriendelijker niveau :D
TranceFool
Tering zeg, wat kunnen sommige mensen hier zeiken over een topic die nergens op slaat. Als iemand deze topic niks vind (ik trouwens ook) en diegene meldt dat hier moet je niet zo dom zijn om te reageren. Dan krijg je alleen maar gezeik en et moet wel gezellig blijven, toch????
Cold
Je levert wel veel commentaar he?...op elke thread heb jij wel iets negatiefs te melden. Ik vind je een beetje als een loser overkomen maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vrouwen in de keuken! rofl!

mzzls
eXos
Is er ook net een uit de luiers gekropen...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Cold
Je levert wel veel commentaar he?...op elke thread heb jij wel iets negatiefs te melden. Ik vind je een beetje als een loser overkomen maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vrouwen in de keuken! rofl!

mzzls

Oh w8.. laat me ff nadenken over jouw fenomenabele bijdrage aan dit forum... MmmM ik ben nog steeds aan het nadenken.. Goh.. ik kan helemaal nix bedenken. Hoe zou dat nou komen?

Stumpertje
Dwingo
Ik zal maar niet weer mee gaan rellen, daar heb ik dus echt geen zin in. Hou het vriendelijk. Deze pol is gewoon lachen.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dwingo
Ik zal maar niet weer mee gaan rellen, daar heb ik dus echt geen zin in. Hou het vriendelijk. Deze pol is gewoon lachen.

Jaw hoor ik vind alles goed :D

JdDark
Bij elke poll is er wel één iemand die commentaar heeft waardoor de hele poll zijn betekenis verliest (herinner je Paul Wilson en homo's???)
Voor de rest kunnen we niet zonder da ladies
Mysteric
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement