|
Winamp3 Build 478 RC1
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
כמה זמן אני כבר מחכה שיצא גרסה של
winamp 3
שאפשר לעערוך את ה
ID3 Tags
וזה כמעט מושלם, איזה כיף לי סבבי לגויבי
יאללה מי שרוצה הנה לינק
EDIT**
(תיקון של מוש, בטעות הבאתי כתובת עם שלוש נקודות)
מומלץ !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
כמו הישנות
כבדה
לא צריך את זה |
|
|
| DjChook |
| כל עוד זה בטא אני לא מוריד |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כמו הישנות
כבדה
לא צריך את זה |
באמת צודק שזה כבד....
אבל הנה עכשיו בעמוד הראשי של ווינאמפ יש גרסה עוד יותר חדשה, אז למי שבא לנסות שיהנה
.אני פשוט חולה על כל דבר שהוא בגרסה חדשה |
|
|
| MoSH_MaN |
כן גם הורדתי ואין שינוי
יש לזה קורספיידר מגניב אבל זה כבר מהגריסא אלפה
ההדבל הוא ב
2.80 \
לוקח
6000K CPU
לעומת 3 שלוקח
26,000 CPU!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן גם הורדתי ואין שינוי
יש לזה קורספיידר מגניב אבל זה כבר מהגריסא אלפה
ההדבל הוא ב
2.80 \
לוקח
6000K CPU
לעומת 3 שלוקח
26,000 CPU!!! |
שמע לא חושב שזה ממש מפריע לי כי יש לי מעבד חדש....
אבל מעצבן שלוקח לזה כמה שניות עד שזה עולה, כאילו זה המדיה פלייר אפילו טיפה יותר
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Flotser
שמע לא חושב שזה ממש מפריע לי כי יש לי מעבד חדש....
אבל מעצבן שלוקח לזה כמה שניות עד שזה עולה, כאילו זה המדיה פלייר אפילו טיפה יותר
:rolleyes: |
אין קשר זה עדיין מלא ולוקח זמן
תחשוב איי סי קיו לוקח 19 אלף
וזה לא קשור למעבד אלא לזכרון הפנימי
RAM |
|
|
|
|