return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Winamp3 Build 478 RC1
View this Thread in Original format
Flotser
כמה זמן אני כבר מחכה שיצא גרסה של
winamp 3
שאפשר לעערוך את ה
ID3 Tags

וזה כמעט מושלם, איזה כיף לי סבבי לגויבי

יאללה מי שרוצה הנה לינק
EDIT**
(תיקון של מוש, בטעות הבאתי כתובת עם שלוש נקודות)

מומלץ !!!
MoSH_MaN
תודה אחי

אבל זה לא עובד

זה צריך לעבוד
MoSH_MaN
כמו הישנות
כבדה


לא צריך את זה
DjChook
כל עוד זה בטא אני לא מוריד
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כמו הישנות
כבדה


לא צריך את זה


באמת צודק שזה כבד....

אבל הנה עכשיו בעמוד הראשי של ווינאמפ יש גרסה עוד יותר חדשה, אז למי שבא לנסות שיהנה

.אני פשוט חולה על כל דבר שהוא בגרסה חדשה
MoSH_MaN
כן גם הורדתי ואין שינוי

יש לזה קורספיידר מגניב אבל זה כבר מהגריסא אלפה

ההדבל הוא ב
2.80 \
לוקח
6000K CPU

לעומת 3 שלוקח
26,000 CPU!!!
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן גם הורדתי ואין שינוי

יש לזה קורספיידר מגניב אבל זה כבר מהגריסא אלפה

ההדבל הוא ב
2.80 \
לוקח
6000K CPU

לעומת 3 שלוקח
26,000 CPU!!!


שמע לא חושב שזה ממש מפריע לי כי יש לי מעבד חדש....
אבל מעצבן שלוקח לזה כמה שניות עד שזה עולה, כאילו זה המדיה פלייר אפילו טיפה יותר
:rolleyes:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Flotser


שמע לא חושב שזה ממש מפריע לי כי יש לי מעבד חדש....
אבל מעצבן שלוקח לזה כמה שניות עד שזה עולה, כאילו זה המדיה פלייר אפילו טיפה יותר
:rolleyes:


אין קשר זה עדיין מלא ולוקח זמן

תחשוב איי סי קיו לוקח 19 אלף

וזה לא קשור למעבד אלא לזכרון הפנימי
RAM
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement