|
Öland?
|
View this Thread in Original format
| Morphology |
| Hallå alla glada ägg! Lär åka till Öland i juli någon gång och undrar mest om ni vet bra krogar, möjligtvis klubbar? Eller är det värt att åka till Gotland istället och behöva betala boendet? |
|
|
| Funfrock |
De flesta hänger på Strand i Borgholm (http://www.sommarstrand.se), de kör både afterbeach och klubb. Såg föresten att Eddy Cabrera lirar den 11 juli.
Söndagar är fint för då är det halva priset på allt i baren, dock snormycket folk. Brukar bli fullt vid 20-tiden så kom tidigt och ta stämpel i dörren.
Sen finns väl lite pubbar och mindre klubbar. Relativt stort Harrys finns också med "discobowling". Brukar inte vara några större problem att hitta party även om det kanske inte riktigt är det draget som var för några år sedan. Eller beror det bara på åldern *host* |
|
|
| Morphology |
| Tack så hemskt, det låter rätt lovande. Hoppas man kan tajma just med något evenemang som är värt att gå på, det är ändå bara en helg. Det där med halva priset låter jävligt bra också! Tack så mycket, bubben. |
|
|
|
|