|
שאלה
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב אחותי הגדולה שאלה רוצה לקחת את הדיסק של המיני דיסק ואיך שהו לשים את זה על המחשב כדי שאני יוכל לצרוב על דיסק רגיל....
זה אפשרי?!?! |
|
|
| DjChook |
אחי זה לא מסובך
אתה מחבר את המיני למחשב מהיציאת
OUT
של המיני ל
IN
של המחשב
ואז מקליט פשוט
יעני מנגן ב
MINI
וזה מקליט במחשב
יש בטח דרכים יותר פשוטות אבל זה בעיקרון זה |
|
|
| oDrori |
| כאי שתשתמש בכבל טוב כי הרבה פעמים זה ייצא מההההה זה מחורבן |
|
|
|
|