return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
MTV DJ Awards
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוקיי חברים
שימו לב לדבר הבא:


MTV DJ Awards
29 ביוני
מועדון סטואה K געש


המועמדים בקטגורית די ג'יי העיר הם:

אבנר מלכה, אוסי,
איליה, אלה גוטמן, אלון הלפרין, אמיר חממי, אסי קוז'אק, אסף אמדורסקי, אריק שוורץ, בועז בר דיין, בועז קופלד, בן סולומון, ברוטו פינצ'ונה,
גיא ברנס, ג'קסון, דני טובל, טל כהן, טל פנחסי, טניה G - תותחית!!!,
יואב ברנשטיין, יוסי פיין, ירון סובל, לאקי לו, מושיק שלומי, נדב בריטש, נדב רביד, סהר זנגילביץ', סם פאנקי פיש, עופר ניסים, ערן ברנע, פוינגי, צ'ופי, צ'יקו, רביד יהושוע, רונן גוטמן, רועי בריזמן, רועי טוכנר, שלומי זידן, שמואל פלאש, 2B.


די ג'יי/ הרכב הטראנס:

אינפקטד משרום, אסטרל פרוג'קשן, ארי לינקר (אליין פרוג'קט), גובלין, גידי חובק עולם, דדה, זובי, יהל, יהלי, ליש, מייק ליקוויד, מיכה יוסף, ספייס קאט (אבי אלגרנטי), סקאזי, עופר דיקובסקי (אופוריה).


מועדון:

אולטרסאונד, דום, דיפ, דינמו דבש, האומן 17, סקופ, פורום באר שבע (הבית השני שלי!!!), פטיש, קו/פאצ'ה, TLV.


לאונג'/ דאנס בר:

אייס, קומה 2, לילה (ירושלים), לילה (תל אביב), מוב, מחוגה, ס(צ)ין,
פשפש, שסק, Q-Bar (באר שבע - גייז).



יש עוד אבל אין לי כח לרשום :)


אז ככה, מי ייקח?????

לדעתי
די ג'יי השנה: אמיר חממי או טינה G
הרכב: אינפקטד משרום
מועדון: פורום באר שבע
לאונג': ס(צ)ין.
MoSH_MaN
MTV
חחחח


על הזין


עידן גוטמן שולט



אלה גוטמן בקושי תיקלטה השנה
ולא מגיע לה
eXeTik
כל התחרויות האלה זה קומבינה אחת גדולה...
eran
quote:
Originally posted by eXeTik
כל התחרויות האלה זה קומבינה אחת גדולה...

מסכים איתך 100%
nimrod levi
פוינגי זה אח של מישהו מהשכבה שלי :D :D :D

לפי דעתי ומה שאני שומע אז זה או שלומי זידן או סהר זנגילביץ' בקטגוריית הDJ
NeMeSiS1234
מזה החרא הזה
אני כמעט ולא מכיר פה אף אחד
ואני מסכים עם רונן
DjNumShum
DJ - אסי קוזאק או סהר זינגלביץ או שלומי זידן

הרכב - אינפקטד


מועדון- טיאלוי או דום

דאנס בר - אין לי מושג כי האמת היחידים שהייתי שם זה סין והקומה ה2
yahel222
אתה בטוח הקומה ה2??
נראה לי אתה טועה וזה כומה 2
כי הקומה ה2 זה מקום של פריקים באלנבי
וכומה 2 זה דיסקוטק

ובטח יקחו סהר זנגילביץ
האומן בגלל שהוא עומד להיסגר או הטיאלוי כי אין עליו
הסצין כי הוא נסגר בטוח יקח
אינפקטד יקחו

וטניה - זו ההיא ששיחקה בחברה הטובים לא???
DjChook
ראסמי הקומה השניה מקום של פריקים

גיל למה אתה לא מועמד?
Gil Shwarts
כי הכל שם קומבינות
לא ידעתי על הדבר הזה בכלל עד אתמול...

שימו לב שגם רוברט גיטלמן לא נמצא שם
מעניין למה

DjChook
באמת למה ?
MoSH_MaN
בונאה זה
MTV


חחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement