return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Indoor Vs. Outdoor
View this Thread in Original format
Joost008
Nou zo een aantal dage voor Impulz vroeg ik me eigenlijk af wat nou gewoon relaxter is als feest een outdoor of indoor feesie, denk dan bijv aan geluid, sfeer e.d. Ik heb zelf nog weinig feest ervaring dus kan dr denk ik weinig over zegge.....wat vinden jullie
DjSuez
Ik vind outdoor echt veel relaxeder, als t geluid tenminste goed is, kijk maar eens naar de dance parade bijvoorbeeld, ik kijk er toch elk jaar weer naar uit, en Impulz zal ook wel een klassiekertje worden... de sfeer is beter vind ik outdoor, je ziet de zon weer opkomen enzo, dat soort dingen, maakt het toch wel leuker...maar een goed indoor feest zoals DD of Qontact is natuurlijk ook superrrrrr!!
K.nattick
Kga ook voor outdoor. Meer sfeer vindtik. Enig minpuntje kan de soms mindere geluidskwaliteit zijn. Bij de weg, met indoorparty's is natuurlijk ook nix mis.
Donna
Outdoor is speciaal omdat t r minder is dan indoor,als je elke week buiten met je ass in t gras de zon zit te tjekke dan wil je weer de duistere wereld van indoor...

Geen vergelijking dus
Gurian
Ik ga voor outdoor. Ik vindt de sfeer daar veel mooier als bij
indoor. Alleen denk ik ook dat indoor niet egt goed te vergelijken is
met outdoor
Vorig jaar vond ik het geluid op outdoor slecht hopen dat dat dit
keer beter is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement