|
הפורום של בי יו לא מאובטח :)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחח
גדול יובל !!! |
|
|
| oDrori |
פחחח... אבל וואללה ישנם אנשים טובים בארץ
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| חבל שהוא לא זיין להם ת'צורה :) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחח איזה בנאדם נחמד
לפחות הוא לא ניצל את הכוח שלו לרעה... זה אומר משהו עליו :) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח
מי נכנס לפורום העלוב הזה במילא ? |
|
|
| eXeTik |
| חבל שהוא לא השמיד את הפורומים, היינו עדים לעולם טוב יותר ;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחח
מי נכנס לפורום העלוב הזה במילא ? |
yuval
:haha: |
|
|
| DJ-Energy |
וזה מצחיק בגלל ש?
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
מוש הוסיף "עלוב"
לי אין בעיה עם הפורום החרא הזה
פשוט אין לי מה לחפש שם |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש הוסיף "עלוב"
לי אין בעיה עם הפורום החרא הזה
פשוט אין לי מה לחפש שם |
מה יש לחפש שם באמת??? |
|
|
|
|