|
Propellerheads Reason 2!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אז כין,
Reason 2
יצא ממש לפני כמה ימים לחנויות, וממש בא לי להוריד את זה מאיפשהו, עדיין לא מצאתי את זה, אבל אם למישהו יש מושג תגידו לי בבקשה.
זה לא שהצלחתי לעשות משהו עם הראשון, אבל עכשיו בקיץ יש לי זמן ללמוד, ואני מעדיף כבר לעבוד עם הגרסה החדשה. |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by Flotser
אז כין,
Reason 2
יצא ממש לפני כמה ימים לחנויות, וממש בא לי להוריד את זה מאיפשהו, עדיין לא מצאתי את זה, אבל אם למישהו יש מושג תגידו לי בבקשה.
זה לא שהצלחתי לעשות משהו עם הראשון, אבל עכשיו בקיץ יש לי זמן ללמוד, ואני מעדיף כבר לעבוד עם הגרסה החדשה. |
ya same here, although i know theres going to be a long line of people who want to get thier hands on this program... maybe it'll pop up on the DC hub, i hope |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Izzy
ya same here, although i know theres going to be a long line of people who want to get thier hands on this program... maybe it'll pop up on the DC hub, i hope |
יכול להיות באמת, למרות שעדיין לא נרשמתי לזה.....
אולי הגיע הזמן |
|
|
| DjChook |
קודם כל ממזמן כבר גיל דיבר על זה
ודיברתי עם חבר של אח שלי הגדול שממש מקצוען בקטע של מוזיקה אלקטרונית והוא אמר לי שיש לו את זה
וזה ממש לא שונה מהראשון ומי שאין לו נסיון סתם יסתבך עם זה
וזה פחות נוח לעבוד
והוא אמר שהוא יקפיץ לי את הראשון
אבל לא יהיה לי הרבה מה לעשות איתה בלי מידי
וד"א
בלתי אפשרי למצוא את זה סתם ככה באינטרנט
LOL |
|
|
| Flotser |
בטח שאפשר,
את הראשון מצאתי בחמור |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
קודם כל ממזמן כבר גיל דיבר על זה
ודיברתי עם חבר של אח שלי הגדול שממש מקצוען בקטע של מוזיקה אלקטרונית והוא אמר לי שיש לו את זה
וזה ממש לא שונה מהראשון ומי שאין לו נסיון סתם יסתבך עם זה
וזה פחות נוח לעבוד
והוא אמר שהוא יקפיץ לי את הראשון
אבל לא יהיה לי הרבה מה לעשות איתה בלי מידי
וד"א
בלתי אפשרי למצוא את זה סתם ככה באינטרנט
LOL |
אכן הזכרתי את זה לפני חודש+
אבל אתה טועה בגדול, או אח שלך טועה בגדול, כשהוא אומר שזה לא שונה מהראשון כי הגירסה השנייה פי 500 יותר מקצועית וטובה מהראשונה |
|
|
| DjChook |
מצאת את ה
ISO
של הראשון
או סתם גירסה פרוצה?
ובכל מקרה גיל, אני לא יודע
אבל אני מאמין למה שהוא אומר כי הוא ממש מבין בדברים האלה
בכל מקרה,
הוא הסביר לי שהממשקים דומים ויש רק
אוף אני לא זוכר את המילה
לא סינקוונסים
\איזה משהו שבגללו הכל שונה
ואולי יש לך עוד פלאג-אינים לזה אז זה נראה לך יותר מקצועי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
מצאת את ה
ISO
של הראשון
או סתם גירסה פרוצה?
|
את ה
ISO
שני דיסקים |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא התעניינתי אבל עכשיו אני ילך לחפש |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא התעניינתי אבל עכשיו אני ילך לחפש |
בהצלחה מוש;) |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא התעניינתי אבל עכשיו אני ילך לחפש |
אם אתה מחפש בבקשה תשים כאן לינק אם תימצא |
|
|
|
|