return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Propellerheads Reason 2!!!
View this Thread in Original format
Flotser
אז כין,
Reason 2
יצא ממש לפני כמה ימים לחנויות, וממש בא לי להוריד את זה מאיפשהו, עדיין לא מצאתי את זה, אבל אם למישהו יש מושג תגידו לי בבקשה.

זה לא שהצלחתי לעשות משהו עם הראשון, אבל עכשיו בקיץ יש לי זמן ללמוד, ואני מעדיף כבר לעבוד עם הגרסה החדשה.
Izzy
quote:
Originally posted by Flotser
אז כין,
Reason 2
יצא ממש לפני כמה ימים לחנויות, וממש בא לי להוריד את זה מאיפשהו, עדיין לא מצאתי את זה, אבל אם למישהו יש מושג תגידו לי בבקשה.

זה לא שהצלחתי לעשות משהו עם הראשון, אבל עכשיו בקיץ יש לי זמן ללמוד, ואני מעדיף כבר לעבוד עם הגרסה החדשה.


ya same here, although i know theres going to be a long line of people who want to get thier hands on this program... maybe it'll pop up on the DC hub, i hope
Flotser
quote:
Originally posted by Izzy


ya same here, although i know theres going to be a long line of people who want to get thier hands on this program... maybe it'll pop up on the DC hub, i hope


יכול להיות באמת, למרות שעדיין לא נרשמתי לזה.....
אולי הגיע הזמן
DjChook
קודם כל ממזמן כבר גיל דיבר על זה
ודיברתי עם חבר של אח שלי הגדול שממש מקצוען בקטע של מוזיקה אלקטרונית והוא אמר לי שיש לו את זה
וזה ממש לא שונה מהראשון ומי שאין לו נסיון סתם יסתבך עם זה
וזה פחות נוח לעבוד

והוא אמר שהוא יקפיץ לי את הראשון
אבל לא יהיה לי הרבה מה לעשות איתה בלי מידי

וד"א
בלתי אפשרי למצוא את זה סתם ככה באינטרנט

LOL
Flotser
בטח שאפשר,
את הראשון מצאתי בחמור
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
קודם כל ממזמן כבר גיל דיבר על זה
ודיברתי עם חבר של אח שלי הגדול שממש מקצוען בקטע של מוזיקה אלקטרונית והוא אמר לי שיש לו את זה
וזה ממש לא שונה מהראשון ומי שאין לו נסיון סתם יסתבך עם זה
וזה פחות נוח לעבוד

והוא אמר שהוא יקפיץ לי את הראשון
אבל לא יהיה לי הרבה מה לעשות איתה בלי מידי

וד"א
בלתי אפשרי למצוא את זה סתם ככה באינטרנט

LOL


אכן הזכרתי את זה לפני חודש+
אבל אתה טועה בגדול, או אח שלך טועה בגדול, כשהוא אומר שזה לא שונה מהראשון כי הגירסה השנייה פי 500 יותר מקצועית וטובה מהראשונה
DjChook
מצאת את ה
ISO
של הראשון
או סתם גירסה פרוצה?

ובכל מקרה גיל, אני לא יודע
אבל אני מאמין למה שהוא אומר כי הוא ממש מבין בדברים האלה
בכל מקרה,
הוא הסביר לי שהממשקים דומים ויש רק
אוף אני לא זוכר את המילה
לא סינקוונסים
\איזה משהו שבגללו הכל שונה
ואולי יש לך עוד פלאג-אינים לזה אז זה נראה לך יותר מקצועי
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
מצאת את ה
ISO
של הראשון
או סתם גירסה פרוצה?


את ה
ISO
שני דיסקים
DjChook
אם כך אז סבבה
MoSH_MaN
לא התעניינתי אבל עכשיו אני ילך לחפש

Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא התעניינתי אבל עכשיו אני ילך לחפש


בהצלחה מוש;)
Djsamorai
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא התעניינתי אבל עכשיו אני ילך לחפש



אם אתה מחפש בבקשה תשים כאן לינק אם תימצא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement