|
Tiesto, Marco V, Rank 1 of System F??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
zal wel tiesto zijn voor mij. k heb hem niet origineel. ben nog wel van plan te kopen maar dan met de remixes cd erbij. die 9 nummers.. daar doe ik het niet voor. rank 1 heeft aantal supernummers er tussen zitten maar teveel dezelfde. such is life staat er geloof ik 3x op en airwave ook ofzo.. das beetje jammer...
marco v: confusion ken ik niet en het system f album ook niet |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jesse
Rank 1, de juiste mix van hit & experiment, maar allemaal net iets te kort lijkt t wel... |
Vind ik ook! Waarom benutten ze niet gewoon de volle 74 minuten of zelfs 80 minuten (wat al helemaal zeldzaam is voor artists albums).
Rank 1's cd duurt maar 1 uur en 2 minuten.. plaats dan tenminste de volledige versies van Airwave en Awakening ipv de edits... en een volledige Cytrus Juicer zou ook niet misstaan :(
De album cut van Such Is Life is wel weer super.. eerste deel is gewoon het origineel en na de break lekker de Deep Dup (had ik vorig jaar zelf ook al eens gemixed :D:D:D)
Bij Marco V is dit ook al het geval.. ook nog een kwartier over :(
En In My Memory NL mist natuurlijk de geweldige Magik Muzik remix van Close To You geproduceerd door Geert Huinink... in ruil daarvoor hebben we een outro van Magik Journey en Suburban Train duurt iets langer.. ik heb trouwens the Train al in 5 verschillende lengtes (JP album, NL album, Vinyl rip, NL-CDM, UK-CDM) waarbij ze ook nog eens iets anders klinken... |
|
|
| Gurian |
Ik heb de cd van system f nog niet gehoord. Die andere 3 wel.
Ik heb gekozen voor Tiesto - In my memory gekozen. Vondt het een gigantisch lekker cdtje. Ik heb die cd ook orgineel gekocht. Die andere 2 heb ik niet op cd gebrand maar ik vond ze allebei even goed.
Alleen nie goed genoeg |
|
|
| TranceFool |
Voor de mensen die zeggen dat ze het System F album NOG niet hebben gehoord, dies ongeveer al weer bijna een jaar oud :)
Het gaat ff om de vergelijking Rank 1, Ferry, Marco en Tiesto :), denkik dan
Alleen missen we Armin, maar dat zal niet lang meer duren :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Alleen missen we Armin, maar dat zal niet lang meer duren :) |
Daar ben ik ook zeker benieuwd naar.. en Ferry Corsten is ook bezig met z'n nieuwe album onder zijn eigen naam :) |
|
|
| John |
die cd van marco v vind ik een beetje tegenvallen.. al die radio edits van zn stamp tracks:S system f cd hebbik nooit echt geluisterd...dus gaat et tussen rank 1 en tiesto.. tiesto dus:)
die cd is echt een masterpiece:D |
|
|
| mr.marcello |
Ik heb al deze albums en ik vind ze allemaal wel goed. Maar als ik er echt maar ééntje zou mogen kiezen, ga ik voor die van Rank 1.
Ik heb niet gekozen voor die van Marco V omdat ik de nummers wel goed vind, maar er zit weinig afwisseling in.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by moogwai
Rank 1's cd duurt maar 1 uur en 2 minuten.. plaats dan tenminste de volledige versies van Airwave en Awakening ipv de edits... en een volledige Cytrus Juicer zou ook niet misstaan :(
|
En wat k ook ontzettend miste was Black Snow..!! Ik had verder ook graag de versie van Black Snow die ze in hun liveset in Thialf draaiden erop gezien... :eyespop: |
|
|
| Vnatic |
Ik ben een V-fan, dus vinnik V's album verreweg het beste...
Het rank 1 album is ook wel leuk, maar meer als achtergrond muziek, met die breakbeat en ... |
|
|
| New Wave |
| Ik heb op dit moment alleen die Rank 1, toevallig gekregen......wel leuk...soms....maaruh, als we gaan kijken naar mijn voorkeur mbt style dan verwacht ik dat Marco V der boven uit springt. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Je kan die albums eigenlijk niet met elkaar vergelijken, zijn verschillende stijlen. De ene x vind je Marco V goed, de andere x Rank 1. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Die CD van Tiesto is echt superz!!!
Magik Yourney zooooooooooo chill....... |
|
|
|
|