|
Extreme Re-Opening, the true legend continues
|
View this Thread in Original format
| quincy |


http://www.facebook.com/event.php?eid=96125394076&ref=mf |
|
|
| Config |
| continious? :toothless |
|
|
| TOR |
| Naar goede gewoonte zit ik met een trouwfeest die dag :( |
|
|
| quincy |
| quote: | Originally posted by Config
continious? :toothless |
ja sorry, was nogal gehaast deze morgen :tongue2 |
|
|
| Progrez |
| Die 26e september is een kolfje naar mijn hand. |
|
|
| quincy |
| En op de opening zullen er natuurlijk ook een groot aantal classics de revue passeren ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| de 5de kan ik ook wel :p |
|
|
| schepper |
| club two dus ... spijtig dat het zo een vies kot is ... |
|
|
| quincy |
| dat gaan we natuurlijk proper maken door de club aan te passen aan onze normen ... |
|
|
| Progrez |
| Laat het toch nog maar een beetje vies zijn. Er mag iets louche aan hangen. Trendy clubs zijn er al genoeg, jongens. |
|
|
|
|