|
ימין - שמאל
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
מעניין אותי לדעת מי פה ימני
ומי פה שמאלני
אז תגיבו על זה...
יש לי הרגשה שהרב פה ימנים
:disbelief |
|
|
| oDrori |
| רוב הישראלים ימנים אז הגיוני שרובנו גם כאלה... אני שמאלני אבל כל מקרה אני מעדיף להשאיר פוליטיקה מחוץ לפורומים חוץ מהצ'ילאאוט |
|
|
| DJ-Energy |
אתה רוצה פוליטיקה??
לך ל
chill out
*CLOSED* |
|
|
|
|