return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
oren_naor
quote:
Originally posted by Izzy
ya winmx is pretty good... i use it from time to time



לא אהבתי את התוכענה הזאת

אני מתגעגע לאודיו גאלקסי

:( :( :(
DjChook
quote:
Originally posted by Djsamorai


גבר אין שם לינק ואין כלום ...
יש לך להביא לי לינק ??


מה זאת אומרת
תקרא את ההסבר
Dj Moriano
חן אתה מלך....
זה אדיר (לפחות צריך להיות) אינ צריך לקבל אישור
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
חן אתה מלך....
זה אדיר (לפחות צריך להיות) אינ צריך לקבל אישור



:)
ANYTIME BRO
Djsamorai
quote:
Originally posted by DjChook


מה זאת אומרת
תקרא את ההסבר



עכשיו קראתי את כל האשכול ההוא גבר .
אבל אני מספיק ותיק כאן ???

באיזו דרגה אני צריך להיות כדי לקבל שם מישתמש וסיסמה ?
DjChook
quote:
Originally posted by Djsamorai

באיזו דרגה אני צריך להיות כדי לקבל שם מישתמש וסיסמה ?


תכתוב מכתב יפה לביז ותקווה לטוב אחי
HyPeRSoNiC
אני אתמול נרשמתי ל
TA Direct Connect Hub
זה פשוט גדול!!!!!
אתם חייבים להירשם לדבר הזה!!!!!
Djsamorai
כתבתי !
תודה 1!
NeMeSiS1234
התוכנה הזאת ענקית אבל היא ממש אבל ממש איטית בשבילי
מה איתכם???
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
התוכנה הזאת ענקית אבל היא ממש אבל ממש איטית בשבילי
מה איתכם???


זה תלוי ממי אתה מוריד
אחרי שאתה מוצא שיר תוודא שאתה מוריד ממישהו על
cabels
:)

NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


זה תלוי ממי אתה מוריד
אחרי שאתה מוצא שיר תוודא שאתה מוריד ממישהו על
cabels
:)

ואיך אני עושה את זה?
DJ-Kreing^^
אתה קופץ לשם של המשתמש ב
online users
ורואה בציור ליד השם או ב
conections
את החיבור שלו
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement