|
עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Izzy
ya winmx is pretty good... i use it from time to time |
לא אהבתי את התוכענה הזאת
אני מתגעגע לאודיו גאלקסי
:( :( :( |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
גבר אין שם לינק ואין כלום ...
יש לך להביא לי לינק ?? |
מה זאת אומרת
תקרא את ההסבר |
|
|
| Dj Moriano |
חן אתה מלך....
זה אדיר (לפחות צריך להיות) אינ צריך לקבל אישור |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חן אתה מלך....
זה אדיר (לפחות צריך להיות) אינ צריך לקבל אישור |
:)
ANYTIME BRO |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה זאת אומרת
תקרא את ההסבר |
עכשיו קראתי את כל האשכול ההוא גבר .
אבל אני מספיק ותיק כאן ???
באיזו דרגה אני צריך להיות כדי לקבל שם מישתמש וסיסמה ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
באיזו דרגה אני צריך להיות כדי לקבל שם מישתמש וסיסמה ? |
תכתוב מכתב יפה לביז ותקווה לטוב אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני אתמול נרשמתי ל
TA Direct Connect Hub
זה פשוט גדול!!!!!
אתם חייבים להירשם לדבר הזה!!!!! |
|
|
| Djsamorai |
כתבתי !
תודה 1! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
התוכנה הזאת ענקית אבל היא ממש אבל ממש איטית בשבילי
מה איתכם??? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
התוכנה הזאת ענקית אבל היא ממש אבל ממש איטית בשבילי
מה איתכם??? |
זה תלוי ממי אתה מוריד
אחרי שאתה מוצא שיר תוודא שאתה מוריד ממישהו על
cabels
:) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
זה תלוי ממי אתה מוריד
אחרי שאתה מוצא שיר תוודא שאתה מוריד ממישהו על
cabels
:) |
ואיך אני עושה את זה? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אתה קופץ לשם של המשתמש ב
online users
ורואה בציור ליד השם או ב
conections
את החיבור שלו
:) |
|
|
|
|