|
Markus Schulz Haoman 17
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
not first time for markus in israel... |
|
|
| mitre |
OMG 3 Times?! What it's gonna be?!
Vote Markus Schulz for Prime Minister! :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
OMG 3 Times?! What it's gonna be?!
Vote Markus Schulz for Prime Minister! :) |
להזכירך, גם בפעם האחרונה מרקוס ניגן 3 פעמים בדיוק באותם ימים... |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
להזכירך, גם בפעם האחרונה מרקוס ניגן 3 פעמים בדיוק באותם ימים... |
כן נו...
שישי ליין רוסי
ושני שלישי משהו חחח |
|
|
| MINTZ |
מישהו מגיע?
זה באומן? תאריך מדוייק?
אגב יש פה עוד אנשים כמוני שחושבים שצריך למחות על העלויות המופרזות של הכרטיסים שנמכרו לאחרונה?
מה זה פה אירופה? 200 שקל זה מחיר של כמעט פסטיבל באירופה היום....
150 זה די והותר.... וגם זה תלוי לאיזה די גיי...
אני חושב שאם יעלו המחירים ל 200 הסצינה פה תעלם עוד מלפני שהתחילה... מחיר מופרז לחלוטין! |
|
|
| Viber |
מה שלא הגיוני פה זה שמרקוס ניגן פעם מוזיקה טובה וכניראה ביקש פחות כסף, היום הוא מנגן מוזיקה רעה ומבקש יותר כסף.
קצת כמו שחקן כדורגל ישראלי
:) |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Viber
מה שלא הגיוני פה זה שמרקוס ניגן פעם מוזיקה טובה וכניראה ביקש פחות כסף, היום הוא מנגן מוזיקה רעה ומבקש יותר כסף.
קצת כמו שחקן כדורגל ישראלי
:) |
אהבתי...
בכל מקרה, אני אלך, לא חושב שיש לי משהו יותר טוב לעשות ביום חמישי.
ויכול להיות אפילו מגניב. |
|
|
| MINTZ |
| מישהו יודע אם תהיה מכירת כרטיסים במקום? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
מישהו יודע אם תהיה מכירת כרטיסים במקום? |
לא רואה סיבה שלא.
יתכן אבל שזה יעלה קצת יותר |
|
|
| MINTZ |
ועופר מזרחי: פרוש בשיא אחי...
או שתלמד למכור כרטיסים כמו שצריך ולא להציק לאנשים אחרי זה ב SMS-ים - טלפונים הביתה - צלצולים מיותרים - על מסיבות שהם לא רוצים ללכת להם... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
ועופר מזרחי: פרוש בשיא אחי...
או שתלמד למכור כרטיסים כמו שצריך ולא להציק לאנשים אחרי זה ב SMS-ים - טלפונים הביתה - צלצולים מיותרים - על מסיבות שהם לא רוצים ללכת להם... |
ירון, welcome to the new millenium
במילניום הזה אס אמ אס הוא כלי שיווקי חזק, אם אתה לא מעוניין לקבל אותם אני לא חושב שתהיה בעיה אם פשוט תבקש מעופר אישית, לא מעל דפי הפורום לא לשלוח לך יותר. |
|
|
|
|