|
MADONNA + @ Tel Aviv (1/2.9.09)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
עכשיו הגיעו לידי זוג הכרטיסים
(אני הולך להופעה הראשונה)
ולהפתעתי כתוב על הכרטיס
With special guest: Paul Oakenfold :eyes:
מגניב :happy2: :happy2: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
עכשיו הגיעו לידי זוג הכרטיסים
(אני הולך להופעה הראשונה)
ולהפתעתי כתוב על הכרטיס
With special guest: Paul Oakenfold :eyes:
מגניב :happy2: :happy2: |
טוב שגילית את זה מתישהו :p
כן אוקנפולד יהיה מופע החימום... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב שגילית את זה מתישהו :p
כן אוקנפולד יהיה מופע החימום... |
זאת בהנחה שיצליחו לחלץ אותו מהר האבקה הלבנה שתחתיה הוא נלכד. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Viber
זאת בהנחה שיצליחו לחלץ אותו מהר האבקה הלבנה שתחתיה הוא נלכד. |
והסבר ליפי הנפש שביננו ? |
|
|
| DjChook |
| אילן, אני איטי מה לעשות |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
זאת בהנחה שיצליחו לחלץ אותו מהר האבקה הלבנה שתחתיה הוא נלכד. |
And do you believe we'll once succeed freeing you from the chains of perpetual cynicism?
:D ;) :gsmile: |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Rising
והסבר ליפי הנפש שביננו ? |
One word, appearing in some hardstyle & hardcore tracks: COCAINE! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by benji904
One word, appearing in some hardstyle & hardcore tracks: COCAINE! |
גם אוקנפולד נפל אתם אומרים... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by benji904
One word, appearing in some hardstyle & hardcore tracks: COCAINE! |
Cocanfold indeed:D
אוקנפולד של 99 ב-300 שקל כניסה נשמע כמו עסקה משתלמת,אוקנפולד של 09 נשמע כמו....מופע חימום למדונה.
:stongue: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| חימום הופעות גדולות של אמנים הקרובים למיינסטרים לא חדש לאוקי, זוהי פסגה שהוא כבש עוד בימים בהם השתלם לשמוע אותו כאשר היה לדי ג'יי הראשון אי שם בשנות ה-90 שמחמם להקת רוק מול קהל של (וכאן צריך לסמוך על הזכרון המפוקפק שלי) כחצי מיליון אנשים. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חימום הופעות גדולות של אמנים הקרובים למיינסטרים לא חדש לאוקי, זוהי פסגה שהוא כבש עוד בימים בהם השתלם לשמוע אותו כאשר היה לדי ג'יי הראשון אי שם בשנות ה-90 שמחמם להקת רוק מול קהל של (וכאן צריך לסמוך על הזכרון המפוקפק שלי) כחצי מיליון אנשים. |
כן...פסטיבל גלנטסברי.
בכל מקרה, הוא מכר את נישמתו לשטן. |
|
|
|
|