return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
MADONNA + @ Tel Aviv (1/2.9.09)
View this Thread in Original format
DjChook
עכשיו הגיעו לידי זוג הכרטיסים
(אני הולך להופעה הראשונה)
ולהפתעתי כתוב על הכרטיס
With special guest: Paul Oakenfold :eyes:

מגניב :happy2: :happy2:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
עכשיו הגיעו לידי זוג הכרטיסים
(אני הולך להופעה הראשונה)
ולהפתעתי כתוב על הכרטיס
With special guest: Paul Oakenfold :eyes:

מגניב :happy2: :happy2:


טוב שגילית את זה מתישהו :p

כן אוקנפולד יהיה מופע החימום...
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב שגילית את זה מתישהו :p

כן אוקנפולד יהיה מופע החימום...


זאת בהנחה שיצליחו לחלץ אותו מהר האבקה הלבנה שתחתיה הוא נלכד.
Rising
quote:
Originally posted by Viber
זאת בהנחה שיצליחו לחלץ אותו מהר האבקה הלבנה שתחתיה הוא נלכד.


והסבר ליפי הנפש שביננו ?
DjChook
אילן, אני איטי מה לעשות
benji904
quote:
Originally posted by Viber
זאת בהנחה שיצליחו לחלץ אותו מהר האבקה הלבנה שתחתיה הוא נלכד.


And do you believe we'll once succeed freeing you from the chains of perpetual cynicism?
:D ;) :gsmile:
benji904
quote:
Originally posted by Rising
והסבר ליפי הנפש שביננו ?


One word, appearing in some hardstyle & hardcore tracks: COCAINE!
Rising
quote:
Originally posted by benji904
One word, appearing in some hardstyle & hardcore tracks: COCAINE!


גם אוקנפולד נפל אתם אומרים...
Viber
quote:
Originally posted by benji904
One word, appearing in some hardstyle & hardcore tracks: COCAINE!


Cocanfold indeed:D

אוקנפולד של 99 ב-300 שקל כניסה נשמע כמו עסקה משתלמת,אוקנפולד של 09 נשמע כמו....מופע חימום למדונה.
:stongue:
Glenn-Holmes
חימום הופעות גדולות של אמנים הקרובים למיינסטרים לא חדש לאוקי, זוהי פסגה שהוא כבש עוד בימים בהם השתלם לשמוע אותו כאשר היה לדי ג'יי הראשון אי שם בשנות ה-90 שמחמם להקת רוק מול קהל של (וכאן צריך לסמוך על הזכרון המפוקפק שלי) כחצי מיליון אנשים.

Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חימום הופעות גדולות של אמנים הקרובים למיינסטרים לא חדש לאוקי, זוהי פסגה שהוא כבש עוד בימים בהם השתלם לשמוע אותו כאשר היה לדי ג'יי הראשון אי שם בשנות ה-90 שמחמם להקת רוק מול קהל של (וכאן צריך לסמוך על הזכרון המפוקפק שלי) כחצי מיליון אנשים.



כן...פסטיבל גלנטסברי.
בכל מקרה, הוא מכר את נישמתו לשטן.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement