return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
FFWD Parade
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Omdat er veel vraag is naar de programmering geven we bij deze alvast wat prijs.

De algemene opzet blijft hetzelfde behalve het feit dat de route korter is, waardoor er langzamer gereden wordt en er veel meer mogelijk is om sfeer te maken.

Hieronder alvast de eerste deelnemers en line-up voor het eindterrein van 16.00 - 23.00 uur.
Deelnemers FFWD Parade 12.00 - 16.30 uur
O.a. Silly Symphonies, O Dance Theatre, La Rocca/City Parade Luik, Promiss, Lexion, Ferry Corsten, Blackhole Recordings, Sleaze (Sinners), Healers,Nighttown, Back2School, Loveland, Q Events, Rodenburg, Zuidhollandse Popunie, Matika, Triple Vision, Prospect, Big Booty Express, Chemistry and more to be confirmed

Line up 16.00 - 23.00 uur
Michel de Heij, Laidback Luke vs Bennie Rodriques, Remy, Armin van Buuren, Stacey Pullen, Marnix, Erick E., Joachim, Dreazz and Falcon, Rank 1,Marcello, MC Dart, Miss Bunty, MC Marxman
pivot
hier gak dus zeker weten naartoe.......vrog jar ook gweest, en was toen ook heel gaaf.......dit jaar staan er zeker ook weer goede dj's
ben wel benieuwd wie der op blackhole truck draaien..
maarre...k ben er dus zeker van af t begin bij :D :D :D
AFTERNATIVE
Ik ga ook zeker, is ook de datum al gegeven???
Optimus
10 augustus, de dag na Addiction:)
ScuL
goddamn! ik baal zó dat ik dan op vakantie ben! :whip:
eieregooie
Ik gaat ieder jaar naar het eindfeessie... maar een beetje achter vrachtwagens aan hobbelen vind ik weinig aan...
tijs08
quote:
Originally posted by ScuL
goddamn! ik baal zó dat ik dan op vakantie ben! :whip:


ME 2 :(

maar ja.. week daarna mysteryland.. maakt alles dan weer goed :D
franzelare
dit word mijn 3de jaar FFDW dus ik ben er in ieder geval ALL THE WAY :D :D :D
-TAIS-
Ik ben er, net zoals vorig jaar, zeker weer bij. Nu nog ff een beetje mooi weer en het wordt top!
TimeportE
mmm.. het zou mijn eerste zijn.. ik wil wel!
maar eff kijken of het ook kan! :)

Dj Lex
Hmmmm heerlijk weer, altijd leuk beetje achter die vrachtwagens hobbelen, zal er zr weer bij zijn :P
TranceFool
ook ik zal weer van de partij zijn :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement