return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
DJ Baltazar?
View this Thread in Original format
Trancefella
Tjenis!

har varit borta en vecka på Torp Konferensen (en kristen konferens som ligger vid götabro, bortom marieberg trakten, Örebro) och en natt så var det ett "jippo" i ett av tältena. DJ Baltazar var tydligen där o skulle spela.

innan han skulle spela så tog jag tillfället tillakt och stack ut till honom när han stod o rökte. pratade lite allmänt om hans karriär o om dj_n. fick fram att han har spelat i 5 år och han brukar spela på docklands ibland, och på skogsrave vartannat.

o så kommer frågan:

nån som känner till killen? han spelar rave... någon?

:)
Ravesquad
aldrig hört talas om honom...tyvärr..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement