|
הגעתי ל 4000 פוסטים (או בקיצור 4 כרטיסי חבר מועדון)1
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
עוד כרטיס חבר מועדון לאוסף שלי :)
הרביעי במספר... ואני לא מתכוון להפסיק :disbelief |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !!!
:):):) |
|
|
| eXeTik |
רועי יא משועמם...
4003 (18.29 posts per day)
שמע, זה כבר מעבר לשעמום!!
נעשה פה מסיבה לקראת ה-5000
לפי הקצב הזה זה הולך להיות כולה עוד כמה ימים ;) |
|
|
| oDrori |
פחחח רועי עזוב אתה כבר היו"ר של המועדון
:)
ברכות
;) |
|
|
| DJ-Energy |
תגיד לא היה לך 3000 לפני יומיים?
:D
Anyway....
מזל"ט אחי....
בקצב הזה אתה תשבור את השיא של כל הזמנים פה של הפוסטים
תהיה בריא אחי
ויום טוב שיהיה לך
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
מזלט אחי!
חחחחחחח יא משוגע
החגיגות שלי נעלמו אחרי יום |
|
|
| DjChook |
אנשים מפחדים להגיד שהגיעו ל 1000 שאתה פה
סתם אחי
מתים אליך |
|
|
| oren_naor |
מזלטוב גבר...
כמה אתה רושם ביום???
מזה אתה נצא פה 24 שעות
טוב, בכל מקרה מזלטוב על "הכרטיסים" שלך.... |
|
|
|
|