return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
NLTA's vakantiedraadje (pg. 2)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Hoi Loraine,


Mag ik vragen hoe lang je naar Ibiza gaat dan? En wat ben je nu kwijt gemiddeld.


Laten we zeggen dat je elke avond gaat stappen, dus entree en zeg een biertje of 10 op een avond.


Just curious.
eieregooie
Volgens mij zegt ze net dat ze niet gaat :p
Loraine
Klopt helemaal Ei. Ibiza is van de baan.
Dezelfde reis (vlucht/hotel) vanuit Rome voor 1p kwam uit op ruim 1298 euro voor 7 dagen (excl. feesten e.d.) en binnen een paar uur was deze al niet meer beschikbaar. Zodoende heb ik m'n eigen plan getrokken ;)
Creamfields23
Duh! Ze schrijft geen Ibiza dit jaar, wat volgens mij betekent dat ze al eens is geweest.

En uiteindelijk is enigzins geld toch de beslissende factor geweest om niet te gaan zo te zien.
eieregooie
quote:
Originally posted by Creamfields23
Duh! Ze schrijft geen Ibiza dit jaar, wat volgens mij betekent dat ze al eens is geweest.

Zou zomaar kunnen. Jij vraagt echter hoe lang ze gaat, daarop is het antwoord; niet. ;)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Remy D
Donderdag ga ik naar China. :):):D:D:D:D :)


Leheheheip ouwe!
Zie je ik zag je altijd wel azen op de billetjes van supersjinees, lekkere spleetoogsnatzer ben je!

Donderdag trouwens naar Berlijn, paar weken terug heb ik in Griekenland een week gezeild op een jacht van 18m, fantastisch!
Chicane
Waar is die hobbyspleetoog eigenlijk? :)
MennoB
a.s. Dinsdag nog 8 dagen naar Tunisië..!! :cool: En daarna helaas weer naar school.. :(
eieregooie
Goed, morgen na 6 weken vrij weer aan de bak :( Een grove opsomming van waar ik zoal ben geweest...

Parijs, Lurcy-Le-Bourg, Millau, Barcelona, Nice, Cannes, Monaco, Grasse, St. Paul-de-Vence, Rome/Vaticaan, Sora, Florence, Siena, San Gimignano, Munchen, Fussen, Praag, Gerardmer, Colmar en Straatsburg.

En het was allemaal in no-time voorbij :(
Unique2701
Wtf 6 weken?
Het zou verboden moeten zijn!

eieregooie
Ach, ik moet de rest van het jaar gewoon een beetje harder werken.
kolkiewolkie
Ik ben deze zomer naar de VS geweest voor een roadtrip van 8.900 km :wtf: , gedurende 4 weken. Vanuit Denver via Yellowstone, Salt Lake City, Moab, the Grand Canyon en Las Vegas naar San Francisco gereden. Topvakantie ;) .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement