|
Hoeveel uur per week internet je?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ik las laatst in de krant een onderzoek over het internetgebruik van jongeren. Daarin werd vermeld dat ze gemiddeld 3,7 uur per week online zijn.
Nu vroeg ik me af of wij ook dat gemiddelde halen (lijkt me wel...)
Onder 'online' zijn versta ik dus dat je een verbinding met internet open hebt staan EN ook dat je achter (of is het nou voor?) je PC zit.
**EDIT**
ff wat meer opties erbij gedaan anders is wordt t zo'n eenzijdig verhaal. |
|
|
| Lemming |
| Ik internet per week zeker meer dan 10 uur. In een normale week (geen vakantie, dan is het nog meer) internet ik al zo'n 3 a 4 uur per dag en in het weekend nog wel meer, dus ik geloof dat ik het gemiddelde wel ver voorbij ga.. |
|
|
| ScuL |
de 10 uur per week haal ik met gemak. (zelfs als ik op school zit..)
maar nu in de vakantie is het natuurlijk nog erger (tenzij het vet warm is zoals vorige week maandag/dinsdag).
ik haal gemiddeld wel een uur of 6 per dag minimaal.
dus 7*6= zeker +-40 uur per week :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
24/7
Ik ben alleen off-line als me inet verbinding uitvalt. Voor de rest staat ie dus altijd te loeien. |
|
|
| arrows |
| meer dan 10 uur. als ik naar school ga laat ik namelijk mijn pc aan staan |
|
|
| Kamaya |
| Ik kom ook echt wel op meer dan tien uur per week. Je zit al gauw 2 uur een spel te spelen en sowieso staat internet altijd aan, neem je ff een kijkje, het gaat gewoon hard met die tijd. Zeker nu ik vakantie heb. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik heb zo het idee dat we het gemiddelde ver gaan overschrijden.... |
|
|
| ScuL |
idd .
maar Petrus heeft zeker de poll aangepast?
kan ik mijn stem nu nog veranderen van 10-15 naar 25+ :conf: ? |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Ik ben alleen off-line als me inet verbinding uitvalt. Voor de rest staat ie dus altijd te loeien. |
Dat bedoel ik niet. Ik laat ook wel eens snachts mn pc aan staan, maar dat reken ik niet tot INTERNETTEN. Dat is iets actiefs, je pc aan laten staan en verder niets doen, dus moet je niet meerekenen. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Dat bedoel ik niet. Ik laat ook wel eens snachts mn pc aan staan, maar dat reken ik niet tot INTERNETTEN. Dat is iets actiefs, je pc aan laten staan en verder niets doen, dus moet je niet meerekenen. |
Niets doen??????
lol:stongue:
Je moest eens weten! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Niets doen??????
lol:stongue:
Je moest eens weten! |
proest :D
ja maar daar gaat dit topic nu niet over :p |
|
|
| arrows |
| actief internetten, ik was een tijd cs en ut verslaafd maar das nu over. Ik zit zon 15 uur per week te internetten. |
|
|
|
|