|
Help mij =)
|
View this Thread in Original format
| Siebrand |
Hallo, mensen =D.
Zouden jullie iets willen doen voor mij? Ja? Het is een kleine moeite.
Gewoon even op deze site gaan:
http://www.iqfont.com/gallery.php?t...id=3421#lang=nl
En dan op 'Likes' duwen rechts onder de T-shirt.
Ik kan zo Pukkelpop tickets winnen, dus doe dit even AUB. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.
X |
|
|
| Push2005 |
| ik sterf nog liever |
|
|
| MikeVee |
| Welk nut heeft dit? Tegen dan is pukkelpop toch afgelast wegens de varkensgriep. |
|
|
| Jasperovitsj |
Speciaal voor zoiets uzelf registreren :rolleyes: :nervous:
P.S.: Wat vind je van Tiesto - Traffic? |
|
|
| Siebrand |
| Ik heb me niet speciaal voor dit geregistreerd, check de id forums maar. Anyway, Traffic is het 2de leukste liedje van Tiësto vind ik zelf. Maar ik vind Tiësto zelf niet zo goed. |
|
|
| MikeVee |
| dikke schijf natuurlijk aangezien deze überheld nog op pukkelpop gespeeld heeft en en in humo gestaan heeft, dan ben je aanvaard. Een beetje zoals milk inc nu :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Siebrand
Ik heb me niet speciaal voor dit geregistreerd, check de id forums maar. Anyway, Traffic is het 2de leukste liedje van Tiësto vind ik zelf. Maar ik vind Tiësto zelf niet zo goed. |
Wow het 2de maar ? Van al zijn liedjes stond deze nochtans het hoogst in de ultratop hoor. 6 jaar later begeestert deze track nog alle leden hier. |
|
|
| The_G0dfather |
| Amai, wat 'n bende zagen hier, die mens wil gewoon gratis festival doen :p |
|
|
| CygnusX |
Gestemd :)
Ge staat wel redelijk ver achter ;) |
|
|
| Zehra |
heb ook gestemd :)
hier zal je niet veel stemmen kunnen ronselen, vrees ik. |
|
|
|
|