return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Help mij =)
View this Thread in Original format
Siebrand
Hallo, mensen =D.

Zouden jullie iets willen doen voor mij? Ja? Het is een kleine moeite.
Gewoon even op deze site gaan:
http://www.iqfont.com/gallery.php?t...id=3421#lang=nl
En dan op 'Likes' duwen rechts onder de T-shirt.

Ik kan zo Pukkelpop tickets winnen, dus doe dit even AUB. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.

X
Xilver
nee
Siebrand
Danku
Push2005
ik sterf nog liever
MikeVee
Welk nut heeft dit? Tegen dan is pukkelpop toch afgelast wegens de varkensgriep.
Jasperovitsj
Speciaal voor zoiets uzelf registreren :rolleyes: :nervous:





P.S.: Wat vind je van Tiesto - Traffic?
Siebrand
Ik heb me niet speciaal voor dit geregistreerd, check de id forums maar. Anyway, Traffic is het 2de leukste liedje van Tiësto vind ik zelf. Maar ik vind Tiësto zelf niet zo goed.
MikeVee
dikke schijf natuurlijk aangezien deze überheld nog op pukkelpop gespeeld heeft en en in humo gestaan heeft, dan ben je aanvaard. Een beetje zoals milk inc nu :D
Push2005
quote:
Originally posted by Siebrand
Ik heb me niet speciaal voor dit geregistreerd, check de id forums maar. Anyway, Traffic is het 2de leukste liedje van Tiësto vind ik zelf. Maar ik vind Tiësto zelf niet zo goed.


Wow het 2de maar ? Van al zijn liedjes stond deze nochtans het hoogst in de ultratop hoor. 6 jaar later begeestert deze track nog alle leden hier.
The_G0dfather
Amai, wat 'n bende zagen hier, die mens wil gewoon gratis festival doen :p

CygnusX
Gestemd :)

Ge staat wel redelijk ver achter ;)
Zehra
heb ook gestemd :)
hier zal je niet veel stemmen kunnen ronselen, vrees ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement