|
לילה בכיף
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
לותיקים שבינינו:
זה רק אני או שאריק ממש היה מתאים למופע אכילת הראש בסיומה של התוכנית?
לכל השאר:
מה אתם חושבים על התוכנית המשודרת בביפ כל ערב? |
|
|
| .A.Y. |
| הומור נמוך, מטומטם, וקורע! |
|
|
| Viber |
אהה..תסתמי את הפה ותרקדי את הריקוד הזול שלך.
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לותיקים שבינינו:
זה רק אני או שאריק ממש היה מתאים למופע אכילת הראש בסיומה של התוכנית?
לכל השאר:
מה אתם חושבים על התוכנית המשודרת בביפ כל ערב? |
אין לי טלוויזיה אפשר עדכון? |
|
|
| luckystrike |
אוהב אותם !
אבל היה הרבה יותר טוב ב"מהדורה מוגבלת" |
|
|
| Glenn-Holmes |
| בינינו, הרצועה היה הכי טוב |
|
|
| DjChook |
תשמע בתוכנית השניה.. אתה לא מבין למה היא נראת בדיוק כמו הראשונה
בתוכנית החמישית, אתה כבר מבין את הקטע וצוחק עוד לפני הבדיחה :)
מת עליהם
שחר חסון ענק |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע בתוכנית השניה.. אתה לא מבין למה היא נראת בדיוק כמו הראשונה
בתוכנית החמישית, אתה כבר מבין את הקטע וצוחק עוד לפני הבדיחה :)
מת עליהם
שחר חסון ענק |
קומדיה זה לחזור על אותו דבר פעמיים
קומדיה זה לחזור על אותו דבר פעמיים
:) |
|
|
|
|