return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Ny klubb på onsdagar (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
http://www.fokused.net/
lonne
Var ligger detta ställe?...sidan avslöjade ju som sagt inte så mkt.
NordLight
Thanx for the info!

Nå...blir det partyön i sommar då?

Greetz
NL:D
Kraith
quote:
Originally posted by lonne
Var ligger detta ställe?...sidan avslöjade ju som sagt inte så mkt.


Jodå, men det är jävligt liten text. :)

Det är på Stacy på Regeringsgatan (där Hirschenkeller låg förut) tycker jag mig se. Rätt värdelös sida måste jag ändå säga. :p
s-case
Från grammofon.nu

Ny svensk superklubb - 20/6/02|15:48
England är känt för sin väletablerade klubbkultur med stora klubbar som varje vecka har superdjs på lineupen. Nu verkar det som om första steget har tagits för att skapa något liknande i Sverige.

Fokused, tidigare kända för att ha anordnat stora fester av hög kvalitet kommer onsdagen den 3 juli dra igång en egen klubb. Klubben kommer enligt egen utsago att ha två dansgolv, hög mysfaktor i loungen, balkong med utsikt över dansgolvet samt två barer som kommer att kryddas av sexiga videoprojektioner.

Fokused räknar med att varje vecka kunna bjuda på väl etablerade DJs som Tom Stephan, Rob Di Stefano, Jon Pleased och Sharp Boys. Klubben kommer även gästas av olika varierande koncept, till exempel den brittiska tidningen Muzik och den engelska klubben Crash. Självklart kommer även svenska DJs som Stonebridge, Parham och Stefan Wendin att spela på klubben.

Klubben har inte helt oväntat fått namnet Fokused och premiären sker den 3 juli på Stacy (Regeringsgatan 61) i Stockholm.

Programmet för hela juli kommer snart att läggas ut i utvalda butiker samt på Fokused hemsida.
s-case
http://www.clubstacy.com/
Gaby
Jag hoppas att få se några TA där!
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Jag hoppas att få se några TA där!


Stötte på Parham igår eftermiddag och lovade honom att jag skulle dyka upp, så räkna med mig...

Ska du till Ibiza eller ?!

Greetz
NL
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight


Stötte på Parham igår eftermiddag och lovade honom att jag skulle dyka upp, så räkna med mig...

Ska du till Ibiza eller ?!

Greetz
NL


Du måste säga hej till mig. Parham vet vem jag e ;)
Japp jag ska till Ibiza :D Själv då?
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby


Du måste säga hej till mig. Parham vet vem jag e ;)
Japp jag ska till Ibiza :D Själv då?



Klart vi ska säga hej!
Det blir nog inget Ibiza för mig - ska iväg utomlands och jobba nästan två månader. Jag får väl hålla tillgodo med nån resa till typ Amsterdam i höst.

Greetz
NL

Gaby
quote:
Originally posted by NordLight
Klart vi ska säga hej!
Det blir nog inget Ibiza för mig - ska iväg utomlands och jobba nästan två månader. Jag får väl hålla tillgodo med nån resa till typ Amsterdam i höst.

Greetz
NL


Vart?
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby


Vart?


Athens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement