|
Wat voor kleding doen jullie aan bij outdoorfeesten?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| serialkillah |
| gewoon een T-shirt en dan maar hopen dat het droog blijft:) |
|
|
| AlFerox |
ik trek altijd mijn felgekleurde Australian aan..
nergens last van hoor! ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik trek altijd mijn felgekleurde Australian aan..
nergens last van hoor! ;) |
yyeeaaaahhhhh, Aussie all the way! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
yyeeaaaahhhhh, Aussie all the way! |
Broek met touwtjes toch :-) SPANKY SPANKY :D |
|
|
| pivot |
hmmm..
k doe gwoon shirtje aan en lange broek...misschien neem k nog wel jackie mee ofzo..mar die laat k toch waarschijnlijk wel in de oto liggen........gwoon hopen op mooi weer:D |
|
|
| magrec |
voor de mensen die met het O.V gaan,
zowel op station deventer en apeldoorn zijn maar heel weiniig kluisjes aanwezig. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Broek met touwtjes toch :-) SPANKY SPANKY :D |
spank me babyyyyy:) |
|
|
| Donna |
| Ik ga imme string en me push uppie om me middel geknoopt,niks anders dan normaal.... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik ga imme string en me push uppie om me middel geknoopt,niks anders dan normaal.... |
Nog een herkenningspunt voor de meeting :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Nog een herkenningspunt voor de meeting :D |
LOL. Dan ga ik wel zoeken naareh.... die vrouw met die hasjlucht om d'r heen, met een glas limonade en een pushup-bra. Zo goed Donna?
Btw, wat doet dat schaap in je avatar. Das DOLLY toch, geen DONNA?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, wat doet dat schaap in je avatar. Das DOLLY toch, geen DONNA?
Greetz,
SnuggLe |
Hebben ze donna gecloond ?? |
|
|
| Donna |
Nouh dat heeft meer met mn karakter te maken,lammetjes zijn toch ook altijd lief en onschuldig :gsmile:
Ennuh,WTF is Dolly?!:whip: :p |
|
|
|
|