return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Trancetidning - Äntligen!
View this Thread in Original format
mindshooter
Var inne i stan idag och shoppade lite... Så gled jag in på saturn return och hittade en liten tidning. Såg att PvD var på utsidan så jag tog med mig ett gratisex. Har läst lite i den nu och den är väldigt bra faktiskt. "Clubbing" heter den och innehåller nyheter, rewievs och intervjuer. Denna upplaga med b.la PvD och Satoshi Tommiie. Artiklar om svenska clublivet och spalter som nån snubbe skrivit om alla bra trance releaser och mixar denna månad. Allt är dock på engleska men detta är ändå vad jag letat efter länge.
Hittade tillslut en liten ruta om prenumeration och det står så här:

For 100 DKK a year you can recieve 6 issues of clubbing Magazine delievered at your doorstep. The apply is DK residents only. Please contact us if you are interested or are staying outside of Denmark and we can sort out a price for you incl. P&P.

Tänkte att om det är fler än jag som är intresserad av att få detta leverat varannan månad så skriver jag till dom och kollar.
SteveTranz4ever
Bra tipps mind... ska kolla upp den där jag med så får vi se...

Ha D... / Steve
King of Clubs
Cool. Den tidningen ska jag också kolla upp.
robstar
Har dom nån hemsida?

Skulle lätt hosta upp lite deg för att få den i brevlådan :D

:eyespop: :eyespop: :eyespop:

LateR:Z. :)
Aendy
Den har väl varit med ett tag? Är inte det en gratistidning? Eller det är bara i skåne den är det?
Gaby
jag vill oxå!!
x-dream
Denna fick jag gratis sist när jag köpte kläder från backtoplastic....Då skicka dom med massor av saker....

Fick två ex av denna tidningen....Helt okej tycker jag.....
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Den har väl varit med ett tag? Är inte det en gratistidning? Eller det är bara i skåne den är det?

Jag tog den gratis...men man kan juh få den i brevlådan om man vill..skulle tycka det var fett...men det är juh bra om man är ett gäng som kan skriva på :)
robstar
så dom har ingen hemsida? :conf: :conf:
Trance Christer
det låter ju riktigt bra .. det var på tiden med en seriös tidning som skiver om det senaste inom trance tack för tipset ..

mindshooter
quote:
Originally posted by robstar
så dom har ingen hemsida? :conf: :conf:

www.clubbingmagazine.com :)

Detta är den som jag fick tag på:

Connector
Fick hem den tidningen när jag beställde lite vinyler... kanske ska kolla igenom den :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement