return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Johan Gielen's 20 favoriete platen van dit moment.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rudy
quote:
Originally posted by -TAIS-


Bennik het ook wel mee eens hoor! Kunnen best goede nrs tussenzitte!

Jammer Michiel dat ik van jou niets meer te horen krijg, wou wel ff weten of je het er mee eens was of nie ;)


Ja want Michiel weet dat hij uitgeluld is :D:D:D:D
Akira
NOu blik het is een platenlabel en boeien dat je het niet wist of wel dan ??
TranceFool
kwist et ook nie hoor, dus...je bent niet de enigste
Dwingo
quote:
Originally posted by Mysteric
Uit een interview met Johan Gielen:

Question: Some people think that the trance you produce and play is a bit "cheesy". Any comments on that ?
Answer: Have them think what they want. I smile when I get my check from Buma/Stemra every six months.


Arrogant, maar die gast heeft wel gelijk. En aangezien er op een party meestal meerdere zalen zijn, hoef je niet per se naar Gielen te gaan kijken als hij draait, toch?

En blik, trek het je niet aan. Iedereen gaat hier wel eens op zijn bek. Zo houden we bovendien de humor erin.
DjRV
Een nummer word commerciel geproduceert,wat er daarna mee gebeurt boeit niet zo erg...Urban Train,ook clippie van,ook op tmf,maar geen commercieel nummer.Nummers zoals die barthezz gast zijn echt alleen gemaakt om er geld mee te verdienen en niet meer als dat.Dat er dj's/producers zijn die een onwijs vet echt trance nummer maken en die dan later door het label naar muziekzenders laat sturen is logisch..de concurrentie tussen de platen labels begint steeds groter te worden en op punten waar je inkomsten uit kan pakken,moet je dat ook gewoon doen.Betekent niet meteen dat je commerciele nummers maakt..Johan gielen heb ik inmiddels een aantal keer live mee gemaakt en die dude draait alles behalve commerciel,sure af en toe een "bekend nummer" maar dat doen alle dj's.Als ik de discussie een beetje volg zou ferry corsten dus ook commercieel moeten zijn.System F-Out of the blue..stond die niet hoog in de top 40?System F-Dance Valley Theme...System F-Exhale... ect ect..maar toch "klinken" die tracks niet commerciel.Ga je nou iets als Lasgo er naast leggen hoor je de verschillen.
kolkiewolkie
zeg DJRV

heb jij tijd over of zo, dat je alle threads die hier gedaan zijn gaat lezen, en als je dan wat tegenkomt um een flink end omhoog trapt

ben het trouwens wel met je eens.

greetz kolkiewolkie
Donna
Hmm zoveel interessante threads zijn er niet momenteel,dus nieuwe maken of wat anderen omhoog trappen is niks mis mee denk ik,k vind t forum zeer slap lately.

Wat ik over die nummers wil zeggen:
quote:
2. Ultra - Free - Promo-United

Oud maybe....maar zo enorm supervet.
En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest.
Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven.
Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk:p
Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout?
moogwai
quote:
Originally posted by Donna

Wat ik over die nummers wil zeggen:

Oud maybe....maar zo enorm supervet.
En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest.
Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven.
Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk:p
Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout?


Ik vind het juist super als er een "oud" topnummer wordt gedraait... vaak zijn zo'n nummers juist "tijdloos" :)

Enne over Johan Gielen... dat deel van Gielen's Solo set die is uitgezonden is echt super vet :).. nr 11 heeft toch zo'n lekkerer bassline..zwaar relaxt en dan die vocals van Kosheen erdoorheen :cool:.. en die remix van Barthezz (die alleen aan de vocals te herkennen is.. en voor de rest totaal verschillend) is ook zeer goed.

Johan Gielen Live At Club Eau - Solo 03-11-2001
Broadcasted On 538 Partynight 18-11-2001

1. Mark James - Hot like the Sun
2. ID
3. ID
4. G Club presents Banda Sonora - Guitarra G
5. Raiven Mase - Real Life (? Remix)
6. Sasha & Darren Emerson - Scorchio (Sander Kleinenberg Remix)
7. ID
8. Iio - Rapture (Riva Remix)
9. Dave Matthews - The Space Between Us (DJ Tiësto Remix)
10. Faithless - Tarantula (DJ Tiësto Remix)
11. ID (kinda X-Files flute) (Kosheen - Catch acapella)
12. Barthezz - Infected (DJ Errik Mix)
13. ID
14. ID
15. Boca - Miami (? Remix) (not Biscayne Remix)
16. DJ Tiësto & Junkie XL - Obsession
17. Strings Intro
18. Rank 1 - Awakenings (Benicio Remix) ???
19. Chris Cowie - Roamer
20. Ultra - Free (Airscape remix)
21. DJ Tiesto - Urban Train (Wippenburg remix)
22. Marco V - Simulated (V.Ision Remix)
TranceFool
quote:
Originally posted by Donna
Hmm zoveel interessante threads zijn er niet momenteel,dus nieuwe maken of wat anderen omhoog trappen is niks mis mee denk ik,k vind t forum zeer slap lately.

Wat ik over die nummers wil zeggen:

Oud maybe....maar zo enorm supervet.
En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest.
Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven.
Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk:p
Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout?

Check daarom mijn thread en noem nog ff wat vette classics :D:)
Donna
Heel toevallig zijn wij toen die avond bij zn solo terechtgekomen,we wilden stappen en er was niks,dus meestal pakken we dan club eau,daar was gielen,naja gielen was nou niet direct onze eerste keus om heen te gaan magoed,WE HEBBEN EEN IN WERELDNACHT GEHAD!!!
Sindsdien kijken we echt anders tegen die mafkees aan,en idd,tijdloos zijn vele mooie nummers,iets anders kun je de klassiekers niet noemen,en ach noem sommige of veel nummers commercieel,ik zie nog steeds liever ergens t dak eraf gaan op zo'n set als een feest waarvan je denkt,beleven we t vannacht nog,of wordt t 2005 dat hier wat gasten los gaan.....
Dan maar in commercieel,kan me geen reet schelen,zolang we maar gekkkk worden:P
En ja ik weet dat t *mode* is om vooral niet van *commercieel* te houden,aangezien de mode me nooit heeft voorgeschreven wat te doen en ik dat nog steeds fijn zelf bepaal,feest ik wel door:)
Partyon ppl,mucho greets

Optimus
"I can see it in you eyes, there is something, something you wanna tell meeeeeee"
Donna
grinz,das zowieso een kloterig huppelnummer commercieel of niet commercieel;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement