|
Nature One 2009 (Kastellaun - DE) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Xilver
Daar komen alle mensen samen die zijn blijven steken in de jaren 90 |
I pity the fool.
http://www.youtube.com/watch?v=DUq5SIYETn8
Nog steeds de definitie van Nature One, in 28 seconden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Daarvoor moet ge niet helemaal naar Duitsland trekken hoor, de Qstage op Tomorrowland komt vervaarlijk dicht in de buurt. |
|
|
| MikeVee |
| Mja, N1 hoort ge IMO dan ook te camperen tussen de duitsers en nederlanders met uw eigen wagen vol gerief ipv met een bus belgen samne te troepen. :o |
|
|
| Progrez |
Allez, we zijn met 4 op een bus omdat we graag vanaf de eerste kilometer ons pinten pakken. Een ander deel dat in karavaan met de auto gaat, heeft een legertent bij met een compleet uitgeruste muziekinstallatie, een paar houten schapen, keukengerief en de nodige Bonzai-vinyls.
Bus, auto, te voet of met ne kinderwagen, met nen Hollander, Duitser, Vlaming of fopchinees. Dat maakt toch allemaal geen reet uit eens ge er bent. |
|
|
| Kaidreas |
| dancevalley > TL > Nature one-----> IMHO ;) |
|
|
| Real |
| Man wa was da weer allemaal. Gelukkig vertrek ik morgen voor een weekske naar Spanje ter recuperatie, tzal nodig zijn. |
|
|
| Progrez |
Ik ben nog aan het twijfelen over wie het figuur van de editie 2009 is:
De frisse die zaterdagochtend een ongewassen krop salaat verslond.
OF
De mens die deze morgen zijn meegebrachte ijskast te lijf ging met ne voorhamer. |
|
|
| pzK |
| Hier was het toch wel dat koppel dat op 20 cm van ons zo goed als all the way aan't gaan was op een druk bezette heuvel, geruggesteund door drie duitsers die hun appreciatie voor het gebeuren zeer luidruchtig ten toon spreidden. :) |
|
|
| Real |
Plus
- Ferry z'n geniale set
- Armin z'n set was ook niet slecht
- Sander Van Doorn was ook behoorlijk
- Dr. Motte
- Megaburgers
- Ieren zijn hilarische mensen
- Zweden ook
- De erg sympathieke ingesteldheid van iedereen
- Campingchaos, genieten
- Eén blote tet gezien, waar dan ook nog eens aan gezabberd werd
Min
- West-Vlamingen
- Meer blackouts dan herinneringen
- Toch wel erg lang moeten aanschuiven om op donderdag met de auto de camping op te mogen (een uur of 2)
- Stem kwijt
- GSM-rekening gaat er fris uitzien voor deze maand |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat zal wel een of andere remix van LaidBack - White Horse zijn zeker?
Mooie overgang trouwens daar :o |
|
|
|
|