|
Een beetje off-topic: Maxima, maxipapa en al die andere onzin
|
View this Thread in Original format
| Dwingo |
De verloving is er door, wat een feest (???). Persoonlijk vind ik die Maxima wel een tof wijf, en heb ik schijt aan de achtergrond van haar vader.
Jullie mening? |
|
|
| Henkie_henk |
ach... zal mij het wat boeien waar die gozer mee trouwt.. Zolang t maar geen nsber is of een of andere turk.. Its all good
Trouwens wel goed dat die maxima binnen een jaartje beter engels praat dan claus LoL.. niet zo heel moeilijk maar toch
L@terzz |
|
|
| moogwai |
| Het was wel een leuke gezicht die vier bij elkaar... volgens mij is die Maxima wel een goede koningin :) |
|
|
| michiel |
Die Máxima is wel een lieverdje (zwijmel lol). Kvinnet wel cool van der dat ze nu al Nederlands praat. Alleen die domme lullen van een journalisten stelden allemaal van die trieste vragen waar ze al de moeilijke woorden instopten die ze kenden zodat het goede kind er geen reet meer van begreep. Redelijk triest maar goed. De rest niet gezien
later
michiel |
|
|
| Henkie_henk |
LoL dan heb je zeker Clausenstein ook niet gezien??
Toen ik hem zag d8 ik meteen aan zombie nation |
|
|
| eXos |
| Eindelijk een geile koningin met een vraaie buuste... |
|
|
| Akira |
| ze is wel ok hoor :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
ze is wel ok hoor :D |
zeker wel ! ....ze heeft echt STIJL .....:) |
|
|
| TranceFool |
| Et kan me allemaal niet heel erg veel boeien, ik vind et wel verrekte knap dat ze al zo goed Nederlands spreekt, want wij hebben toch een aardig kuttaaltje |
|
|
| Dwingo |
| Ik moest vooral zo lachen om die Claus. Die gast deed er gewoon een kwartier over om helemaal nix te vertellen... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Ik moest vooral zo lachen om die Claus. Die gast deed er gewoon een kwartier over om helemaal nix te vertellen... |
Word!! |
|
|
| Gekhous |
ik vinnet tof dattie bolle toch gewoon gaat trouwe met dr, ook al was er zoveel gezeik over dr pa enzo...
GO ALEX GO ALEX!!!! :)
ze lijkt me ook wel een pittige tante ja... al is ze wel een beetje aan de rimpeltjes... maar ja, ken niet alles hebben |
|
|
|
|