return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Chook...
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
צ'וק... אתב בצופי הירקון נכון ?
קראתי במקומון שאיזה "כנופיה" מגבעת שמואל הביאו מכות לכמה מדריכים ודקרו אחד
:eek:

מה הלך שם ? אתה בסדר ?:conf:
DjChook
יו הפחדת אותי לרגע אחי

תגיד לי מאיפה אתה ?!

בכל מקרה, כן אני בצופים האלה

וממש ממש ממש אין לי כח לרשום את כל עניין האירועים
קיצר כנופיה מגבעת שמואל באה אחרי שהייתה מסיבה בצופים
רק המרכז (23) וכמה שמיניסטים נשארו שם
קיצר הם חיממו את האוירה
היו מכות
דקרו בגב את המרכז
אבל שטחי...

ונגמר בטוב בעיקרון
בהתחשב בזה שהוא זיין אותם במכות לפני תוך כדי ואחרי הדקירה...

אז זהו..

אני בכל מקרה לא הייתי שם
תפסו את הדוקר
והעניינים שוב רגועים
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
תגיד לי מאיפה אתה ?!


גבעתיים...
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


גבעתיים...


איפה לומד ?
בצופי גבעתיים ?
:wtf:
eXeTik
פעם הבאה פשוט תשלח לו
PM...
Narcotic Mind
שב"צ
ולא אני לא בצופים אבל אני מכיר הרבה...

exetik...
אולי אנשים רוצים לשמוע
eran
:wtf:
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
פעם הבאה פשוט תשלח לו
PM...


*closed*

[/EDIT] opened [EDIT]
;)
ושמח שלא היית שם חן
Narcotic Mind
חחחחחחחח מורן, עכשיו נזכרת

כבר התחלנו לדבר ב
PM

:tongue2

חפיף
oren_naor
תגיד באיזה כיתה אתה בשבץ?

וממי שמעת על זה?

MoSH_MaN
הצופים הפוצים
מהתחת הם יוצאים
בשורה ארוכה
עם נזלת ירוקה!!

אהוהוהוהוהוהו היי היי היי היי אהוהוהוהו היי היי היי היי
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הצופים הפוצים
מהתחת הם יוצאים
בשורה ארוכה
עם נזלת ירוקה!!

אהוהוהוהוהוהו היי היי היי היי אהוהוהוהו היי היי היי היי



חחחחח
ר-א-ס-מי

חחח
יוואו כמה זמן לא שמעתי את השיר הזה...

:p :toothless :happy2: :haha: :tongue2 :crazy: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement