|
Chook...
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
צ'וק... אתב בצופי הירקון נכון ?
קראתי במקומון שאיזה "כנופיה" מגבעת שמואל הביאו מכות לכמה מדריכים ודקרו אחד
:eek:
מה הלך שם ? אתה בסדר ?:conf: |
|
|
| DjChook |
יו הפחדת אותי לרגע אחי
תגיד לי מאיפה אתה ?!
בכל מקרה, כן אני בצופים האלה
וממש ממש ממש אין לי כח לרשום את כל עניין האירועים
קיצר כנופיה מגבעת שמואל באה אחרי שהייתה מסיבה בצופים
רק המרכז (23) וכמה שמיניסטים נשארו שם
קיצר הם חיממו את האוירה
היו מכות
דקרו בגב את המרכז
אבל שטחי...
ונגמר בטוב בעיקרון
בהתחשב בזה שהוא זיין אותם במכות לפני תוך כדי ואחרי הדקירה...
אז זהו..
אני בכל מקרה לא הייתי שם
תפסו את הדוקר
והעניינים שוב רגועים |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי מאיפה אתה ?!
|
גבעתיים... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
גבעתיים... |
איפה לומד ?
בצופי גבעתיים ?
:wtf: |
|
|
| eXeTik |
פעם הבאה פשוט תשלח לו
PM... |
|
|
| Narcotic Mind |
שב"צ
ולא אני לא בצופים אבל אני מכיר הרבה...
exetik...
אולי אנשים רוצים לשמוע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
פעם הבאה פשוט תשלח לו
PM... |
*closed*
[/EDIT] opened [EDIT]
;)
ושמח שלא היית שם חן |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחחחחחח מורן, עכשיו נזכרת
כבר התחלנו לדבר ב
PM
:tongue2
חפיף |
|
|
| oren_naor |
תגיד באיזה כיתה אתה בשבץ?
וממי שמעת על זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
הצופים הפוצים
מהתחת הם יוצאים
בשורה ארוכה
עם נזלת ירוקה!!
אהוהוהוהוהוהו היי היי היי היי אהוהוהוהו היי היי היי היי |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הצופים הפוצים
מהתחת הם יוצאים
בשורה ארוכה
עם נזלת ירוקה!!
אהוהוהוהוהוהו היי היי היי היי אהוהוהוהו היי היי היי היי |
חחחחח
ר-א-ס-מי
חחח
יוואו כמה זמן לא שמעתי את השיר הזה...
:p :toothless :happy2: :haha: :tongue2 :crazy: :D |
|
|
|
|