return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

 
Progressiva: X-Cube & Gabriel Batz - Friday August 07, 2009
View this Thread in Original format
passeport_junky
Progressiva: X-Cube & Gabriel Batz - Friday August 07, 2009

Ninja Francis
2 questions :

1 - Timeslot pour X-cube?
2 - Bar pas-gay?
X-Cube
-I'm playing from midnight to 3am! Gabriel Batz from 10 to midnight!

-It's a mixed bar.

Viens-tu francis? Ca pourrait être un bon pré-black out!
La musique sera prog et tech-house!

Facebook RSVP : http://www.facebook.com/event.php?eid=126775471064&ref=mf
Ninja Francis
Oui probablement. Ça fait un boût que je me dis qu'il faudrait que j'aille t'entendre live.
X-Cube
Cool!! J'espère t'y voir!
X-Cube
IT'S TONIGHT!!

Come take few drinks and dance with us!
It's a great small bar! Great place to be with friends.
If you want to start well your night or w-end! Come!
Ninja Francis
Nice job X-cube Macaron Chacaron...

À part les 15 premières minutes, sti que c'était solide. Dommage qu'il n'y avait pas trop de monde. Solide tunage.. moi et ma soeur avons beaucoup apprécié!

EDIT : Ça m'a fait bien rire Chacaron, c'est une toune bien drôle =)
X-Cube
lol merci beaucoup!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement