return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
MARKUS SCHULZ @ HaOman 17 T.A Thurs. 13-8-09 From 23:00
View this Thread in Original format
HANDSOME PR


עוד לא הספקנו להירגע...
מארמין ואן ביורן ושאראם
מאותו שישי שיזכר המון שנים
וכבר אנו מביאים לכם את הסופרסטאר הבא
במסגרת הכוככבים שנוחתים באומן 17, והפעם:
MARKUS SCULTZ (GERMANY)
http://www.markusschulz.com
http://www.myspace.com/markusschulz
הדיג'יי המדורג מס' 8 בעולם
בעל הסאונד הייחודי בפרוגרסיב טראנס
יגיע לנגן באומן 17 ת"א
- לפני מספר שנים חבר ללייבל של
ארמין ואן ביורן ארמדה יחד הם מופיעים כל קיץ באיביזה ובפסטיבלים גדולים ברחבי העולם

עוד על העמדה
YUVAL ZACH
2nd Floor
Shahaf Capoya [Offstream Rec.]
DJ LUSH
L.A.V.I [ILTA-Agency]
Nirious

המכירה החלה
לכרטיסים מוזלים:
עופר מזרחי 0528303124
DJentlman
מישהו מגיע ?
שנים לא הייתי במסיבה כזאת בארץ!!
מקווה לטוב.
sh33p
/me
benji904
WE'RE GONNA BE ROCKING THE HAOMAN TONIGHT!!!!
DJentlman
הייתה אחת המסיבות המהנות שהייתי בהן , לצערי הלכתי מוקדם יחסית אבל כן ירבו .
sh33p
באמת מסיבה כמעט מושלמת, חוץ מהסאונד, שהוא לא רע אבל מגבירים עד שכבר שומעים
את הדיסטורשן.
היה מספיק מקום לרקוד, והאווירה הייתה :eyespop: :eyespop: :eyespop:

אילן יצאת חציללללללללל!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement