|
MARKUS SCHULZ @ HaOman 17 T.A Thurs. 13-8-09 From 23:00
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |
עוד לא הספקנו להירגע...
מארמין ואן ביורן ושאראם
מאותו שישי שיזכר המון שנים
וכבר אנו מביאים לכם את הסופרסטאר הבא
במסגרת הכוככבים שנוחתים באומן 17, והפעם:
MARKUS SCULTZ (GERMANY)
http://www.markusschulz.com
http://www.myspace.com/markusschulz
הדיג'יי המדורג מס' 8 בעולם
בעל הסאונד הייחודי בפרוגרסיב טראנס
יגיע לנגן באומן 17 ת"א
- לפני מספר שנים חבר ללייבל של
ארמין ואן ביורן ארמדה יחד הם מופיעים כל קיץ באיביזה ובפסטיבלים גדולים ברחבי העולם
עוד על העמדה
YUVAL ZACH
2nd Floor
Shahaf Capoya [Offstream Rec.]
DJ LUSH
L.A.V.I [ILTA-Agency]
Nirious
המכירה החלה
לכרטיסים מוזלים:
עופר מזרחי 0528303124 |
|
|
| DJentlman |
מישהו מגיע ?
שנים לא הייתי במסיבה כזאת בארץ!!
מקווה לטוב. |
|
|
| benji904 |
| WE'RE GONNA BE ROCKING THE HAOMAN TONIGHT!!!! |
|
|
| DJentlman |
| הייתה אחת המסיבות המהנות שהייתי בהן , לצערי הלכתי מוקדם יחסית אבל כן ירבו . |
|
|
| sh33p |
באמת מסיבה כמעט מושלמת, חוץ מהסאונד, שהוא לא רע אבל מגבירים עד שכבר שומעים
את הדיסטורשן.
היה מספיק מקום לרקוד, והאווירה הייתה :eyespop: :eyespop: :eyespop:
אילן יצאת חציללללללללל! |
|
|
|
|