return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Above & Beyond
View this Thread in Original format
MINTZ
היי -

מישהו יודע מתי והאם ABOVE & BEYOND מגיעים לארץ?!?!
Glenn-Holmes
לא מתוכננים להגיע
MINTZ
חבל :=\ מישהו יודע מתי הם אמורים להגיע בכל זאת? אולי בחורף?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MINTZ
חבל :=\ מישהו יודע מתי הם אמורים להגיע בכל זאת? אולי בחורף?


נכון לכרגע הם לא אמורים להגיע לפה לעולם
נקווה שזה ישתנה
.A.Y.
ואולי באביב??


חחח הצחקת אותי מינטס =]
MINTZ
למה הצחקתי....?

ההיגיון אומר שהם אמורים להגיע מתישהו... :] כבר הרבה זמן שהם לא היו למיטב זכרוני...:=]
HerHub
לעניות דעתי הם מעולם לא היו...
HerHub
לעניות דעתי הם מעולם לא היו...
MINTZ
חחח נראה לי שיש לך טעות ידידי... אני אישית הייתי במסיבה שלהם ב DOME לפני מספר שנים :=]
uzi
quote:
Originally posted by HerHub
לעניות דעתי הם מעולם לא היו...

הינה תמונה שלי עם שליש מההרכב להוכחה:
http://www.geocities.com/s_uzi_s/abovenb.jpg
גונו גראנט הופיע בדום בתקופה שנקסט היו עוד מפיקים מסיבות על בסיס קבוע עם תקליטנים מחול.
מאז ראיתי אותם בעוד כמה אירועים בחול.

benji904
The dream has come true: I've heard them live!!! They were a-ma-zing in London!!!! (they = Jono & Tony)
:tongue3 :crazy: :toocool: :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement