|
Above & Beyond
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
היי -
מישהו יודע מתי והאם ABOVE & BEYOND מגיעים לארץ?!?! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| לא מתוכננים להגיע |
|
|
| MINTZ |
| חבל :=\ מישהו יודע מתי הם אמורים להגיע בכל זאת? אולי בחורף? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
חבל :=\ מישהו יודע מתי הם אמורים להגיע בכל זאת? אולי בחורף? |
נכון לכרגע הם לא אמורים להגיע לפה לעולם
נקווה שזה ישתנה |
|
|
| .A.Y. |
ואולי באביב??
חחח הצחקת אותי מינטס =] |
|
|
| MINTZ |
למה הצחקתי....?
ההיגיון אומר שהם אמורים להגיע מתישהו... :] כבר הרבה זמן שהם לא היו למיטב זכרוני...:=] |
|
|
| HerHub |
| לעניות דעתי הם מעולם לא היו... |
|
|
| HerHub |
| לעניות דעתי הם מעולם לא היו... |
|
|
| MINTZ |
| חחח נראה לי שיש לך טעות ידידי... אני אישית הייתי במסיבה שלהם ב DOME לפני מספר שנים :=] |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by HerHub
לעניות דעתי הם מעולם לא היו... |
הינה תמונה שלי עם שליש מההרכב להוכחה:
http://www.geocities.com/s_uzi_s/abovenb.jpg
גונו גראנט הופיע בדום בתקופה שנקסט היו עוד מפיקים מסיבות על בסיס קבוע עם תקליטנים מחול.
מאז ראיתי אותם בעוד כמה אירועים בחול. |
|
|
| benji904 |
The dream has come true: I've heard them live!!! They were a-ma-zing in London!!!! (they = Jono & Tony)
:tongue3 :crazy: :toocool: :tongue2 |
|
|
|
|