|
The Hague, platenzaken??
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
ik ken midtown, maar zijn er ook nog andere goeie?
want ik ga morgen naar den haag toe, dus willik daar ook ff kijken
greetZ |
|
|
| DJ_Siesta |
| noujah, thnx iig :P. kep ook nog Rhtymn Imports gevonden zonet in een andere thread |
|
|
| Optimus |
| Midtown ligt er 2 straten verder:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
Midtown ligt er 2 straten verder:) |
ben bij beide geweest, mid-town vindiki wat minder, rhytmn is goed
kep phat veel sjonnies en anitas gezien, en snabbelkar DITO
echt coool, eens wat anders als fryslan :D
greetzor |
|
|
|
|