return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Chillout
View this Thread in Original format
RebeL9
För er som gillar avslappnad trance så har jag mixat ihop en sådan mix. Mixen ligger på 100 meg men servern är ganska snabb (10 mbit)
så det bör gå ganska smidigt om ni har bredband.
Den finns att ladda ner på www.rebel9.com
Hör av er med synpunkter osv
303
ser ut att vara ett mycket bra urval, ambient är alltid skönt in på småtimmarna :D

utlåtande kommer snart...
Connector
loading loading... snabb server!
Endre
yeyeye, use some riktig Ambient nästa gång :p
RebeL9
"riktig" ambient är ganska trist imo om du syftar på den sortens ambient som Pete Namlook gör. Det består mest av massa ljud och ekon. Skulle jag göra en 74 min mix av sådant så skulle det bli väldigt tjatigt
NordLight
Thanx alot!

Alltid skönt med lite softa mixar.

Greetz
NL
lonne
Nice One...ambient kan vara trevligt vid rätt tillfällen.
303
woot

mycket skön mix - väldigt lugn och "mjuk" :)

tackar igen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement