|
When fitness meets Hardtrance (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אייי...
החיים הטובים
אהל אתם לא הייתם שם כמעט, לא?
מתי ניפתח המרגנית? |
אני כמעט ולא הייתי שם
רק שהייתי קטן מאד
אבל הרבה הייתי שם איתך
אתה לא זוכר במגלשות ?
:) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן תשמור לי על הדיסק אני עוד מעט בא לרקוד איתכם ועם המשקולות
[= |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני כמעט ולא הייתי שם
רק שהייתי קטן מאד
אבל הרבה הייתי שם איתך
אתה לא זוכר במגלשות ?
:) |
זוכר בטח זוכרררר
איזה שוק היה
:-)))
איך בא לי ללכת לשם שוב... |
|
|
| Scorchio |
וואי כמה זמן לא הייתי בחדר כושר
התאמנתי משהו כמו שלוש שנים מגיל 14 עד לפני איזה חודשיים
פשוט אין זין כבר... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואי כמה זמן לא הייתי בחדר כושר
התאמנתי משהו כמו שלוש שנים מגיל 14 עד לפני איזה חודשיים
פשוט אין זין כבר... |
כן גם אני בכיתה ח'' הייתי הולך 3 פעמים בשבוע למכון....
עשיו אין לי כח
יש לי מסילה בבית
לפני איזה שבוע החלטתי שאני חייב לעשות משהו עם עצמי אז עליתי
אחרי רבע שעה של ריצה לא כ,כ מהירה חשבתי שאני מתעלף.... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ורונן... בדיוק אתמול החלטתי גם להכין דיסק של סקוט ודברים חזקים כמוהו בשביל האוטו של חבר שלי
שלשום עברנו באחוזה עם ט'אנדר אין פרדייז שהתנגן בפול ווליום...לא היה אחד ברחוב שלא הסתכל עלינו עוברים
זה היה הפוזה של החיים!!!!!!
חוץ מזה זה אדיר לשמוע בפול ווליום סקוט שנוסעים
אני בהחלט יוריד את סקרים ברמיקס של סקוט שזה היחיד שאין לי |
זה שיאאאאאאאא הפוזה... בכלל, לנסוע עם קלאסיקות באוטו זה בכלל פצצה
דברים כמו
southside spinners- luvstuck
וכאלה...
והמיקס של סקוט לסקרים זה נראה לי הטראק האהוב עליי של סקוט
הבניה שלו פשוט מושלמת...
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
רונן תשמור לי על הדיסק אני עוד מעט בא לרקוד איתכם ועם המשקולות
[= |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני כבר רואה אותך מפמפם איזה 200 קילו לפי הקצב
echos style :) |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב איפה שאני מתאמן לא שמיפ טראנסים אבל זה לא כל כך מזיז לי
בקיצר צרבתי ביום שישי דיסק לתומקאר של חבר שלי
עכשיו יש לו מערכת אדירה של פיוניר ואנחנו רוקדים בדואר ליד הבריכה ואז מתפלחים לתוך הבריכה
אז בראשון צרבתי שירים חדשים הרוב:
1.Space Frog Feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Pulsedriver Vs. Rocco Remix)
2.Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
3.Giada - Diamond (Original mix)
4.The Organ Donors - 99.9 (Original Mix) הארד האוס כמו שאורגן דונורס יודעים לתת!!
5.The Grinch - Mountain King (DJ Anubis Remix) חוש חש החדש!
6.Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix)
7.DJ Tatana - Words (CJ Stone Instrumental Remix)
8.Wavescope - The Spirit (Hard-Trance Mix)
9.Eyal Barkan & A-force - Revolution (Eyal Barkan Extended Mix )
10.Beam Vs Cyrus - All Over The World (Midnight Mix)
רואים כאן את המגמה
שימו לב למגמה
ההתחלה היא איטית
follow me
זה שיר איטי
והוא ממש מתאים להתחלה
השיר של ברקן הוא אפליטינג אבל אלמנטים של דיפ ובים וסיוקרוס זה קלאב
יכול להיות שהייתי צריך להחליף בסדר אבל אני לא בטוח
בקיצור אחלה סי די
ורונן אני לא מאמין שאתה לא שומע אורגן דונורס ,חשבתי אתה אוהב הארד האוס |
|
|
| yahel222 |
מי פה שמתאמן בכפר
כל החברים הכי טובים שלי מתמאנים שם יכול להיות שאתם מכיריםםםםם !!
תפנו אלי באייסיקיו 6728528
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה שיאאאאאאאא הפוזה... בכלל, לנסוע עם קלאסיקות באוטו זה בכלל פצצה
דברים כמו
southside spinners- luvstuck
וכאלה...
והמיקס של סקוט לסקרים זה נראה לי הטראק האהוב עליי של סקוט
הבניה שלו פשוט מושלמת...
|
בטח אחי קלאסיקות זה הדבר!!!
נסענו עם ספיד אפ.. יענו הרמיקס של לאבסטראק בפול ווליום... גם אדיר
וגם עם הנדס אפ של סקוט עשינו את זה
ועם ביוטיפול צ'יילד ברמיקס של היבר והאמר... לא חסר
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואי כמה זמן לא הייתי בחדר כושר
התאמנתי משהו כמו שלוש שנים מגיל 14 עד לפני איזה חודשיים
פשוט אין זין כבר...
|
יאללה כבר יא פדלעה!!! בוא תתאמן איתי
פעם היית שווה משהו נראה אם עכשיו אתה יכול עליי :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורונן אני לא מאמין שאתה לא שומע אורגן דונורס ,חשבתי אתה אוהב הארד האוס |
ממש לא אהבתי את האורגן דונורס החדש... אני לא אוהב את הקצב, ואין גם שום תבנית בשיק
סתם קצב מהיר כזה...
ולא מצאתי את ה
Anubis Remix
לחוש חש, המקורי ממש לא משהו
המיקס של אנוביס יותר טוב? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ממש לא אהבתי את האורגן דונורס החדש... אני לא אוהב את הקצב, ואין גם שום תבנית בשיק
סתם קצב מהיר כזה...
ולא מצאתי את ה
Anubis Remix
לחוש חש, המקורי ממש לא משהו
המיקס של אנוביס יותר טוב? |
למה לרגיל יש קצב טוב והוא כזה שיר שאתה רוקד בקפיצות עם דפיקות על הראש
אצלנו זה לקפוץ על תומקאר או ריינ'גר ופשוט הקפיץ אותו
שיר חזק כדי לדפוק את הראש
והרימיקס לחוש חש נחמד מאד
אני יכול לשלוח לך
אבל אני לא בהאס איזה יומיים
אין לי כוח לזבל הזה
אגב הולך לצאת לא יודע מתי אבל יצא
רימיקס של סקוט פרוג'קט לבד קרמה של אורגן דונורס!!! |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by yahel222
מי פה שמתאמן בכפר
כל החברים הכי טובים שלי מתמאנים שם יכול להיות שאתם מכיריםםםםם !!
תפנו אלי באייסיקיו 6728528
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
רק לפני חודש עשיתי מנוי אז לא נראה לי אני יכיר...
:sadgreen: |
|
|
|
|