return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Double «MM»
View this Thread in Original format
Optimus
net trug van Double «M»!! De opvolger van de vroegere Mellow Moods in Den Haag!

Erick E draaide en t was lekker! Entree was al lekker laag (€2, omdat de dj's die er draaien graties en voer niex spinnen) en de lokatie was bijzonder... Catacomben in Den Haag, echt onder de grond en je had ook t gevoel dat je onder de grond zat,mooie tent. Erick E draaide lekker, beetje clubby groovy gedoe, ik vermaakte me wel met zijn muziekie:) Ook de vrouwen waren in grote getale aanwezig:eyespop:

Over 2 weken is Gizmo daar, gak maar ff sjekken ghehehe

ik ga slapen morgen mijn tentamencijfers ophalenb

Hooooooi!
DJ_Siesta
ik gaat vandaag ook naar den haag :), eerst 2e kamer zien en , daarna hele middag rondstruinen in den haag :)


veel suc6 met je cijfertjes :)
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by Sjinees
Erick E draaide en t was lekker! Entree was al lekker laag (€2, omdat de dj's die er draaien graties en voer niex spinnen) en de lokatie was bijzonder... Ook de vrouwen waren in grote getale aanwezig:eyespop:


Dat klinkt wel lekk0l, moet een goedkoop avondje zijn geweest! (tenzij je je helemaal d00d heb gez0puh, en dan bedoel ik echt d00d):D

-ReGrOoVeD
Optimus
ik zuip alleeen cola en spa:D:D:D
MaGiK54
Zekers een aanrader om eens te gaan kijken hoe het is. Ben zelf geweest toen Michel de Hey draaide en ook toen Armin draaide. Verdomd gezellig daaro. Ga 23.07 maar weer eens dan draait Benny Rodriquez, kan leuk worden :D
-TAIS-
site? url?
junis
Waar kan ik de Catacomben vinden?

Groetjes

junis
Optimus
bij de Buddha Bar

als je vanuit t postkantoor loopt naar de bonneterie dan isset rechts als je het postkantoor net vorbij bent.
eieregooie
Ja, kwas er ook met Armin toen... was leuk!!! :)
junis
Thanks Optimus. Ga ik zeker een keer bezoeken!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement