|
Double «MM»
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
net trug van Double «M»!! De opvolger van de vroegere Mellow Moods in Den Haag!
Erick E draaide en t was lekker! Entree was al lekker laag (€2, omdat de dj's die er draaien graties en voer niex spinnen) en de lokatie was bijzonder... Catacomben in Den Haag, echt onder de grond en je had ook t gevoel dat je onder de grond zat,mooie tent. Erick E draaide lekker, beetje clubby groovy gedoe, ik vermaakte me wel met zijn muziekie:) Ook de vrouwen waren in grote getale aanwezig:eyespop:
Over 2 weken is Gizmo daar, gak maar ff sjekken ghehehe
ik ga slapen morgen mijn tentamencijfers ophalenb
Hooooooi! |
|
|
| DJ_Siesta |
ik gaat vandaag ook naar den haag :), eerst 2e kamer zien en , daarna hele middag rondstruinen in den haag :)
veel suc6 met je cijfertjes :) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Sjinees
Erick E draaide en t was lekker! Entree was al lekker laag (€2, omdat de dj's die er draaien graties en voer niex spinnen) en de lokatie was bijzonder... Ook de vrouwen waren in grote getale aanwezig:eyespop:
|
Dat klinkt wel lekk0l, moet een goedkoop avondje zijn geweest! (tenzij je je helemaal d00d heb gez0puh, en dan bedoel ik echt d00d):D
-ReGrOoVeD |
|
|
| Optimus |
| ik zuip alleeen cola en spa:D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Zekers een aanrader om eens te gaan kijken hoe het is. Ben zelf geweest toen Michel de Hey draaide en ook toen Armin draaide. Verdomd gezellig daaro. Ga 23.07 maar weer eens dan draait Benny Rodriquez, kan leuk worden :D |
|
|
| junis |
Waar kan ik de Catacomben vinden?
Groetjes
junis |
|
|
| Optimus |
bij de Buddha Bar
als je vanuit t postkantoor loopt naar de bonneterie dan isset rechts als je het postkantoor net vorbij bent. |
|
|
| eieregooie |
| Ja, kwas er ook met Armin toen... was leuk!!! :) |
|
|
| junis |
| Thanks Optimus. Ga ik zeker een keer bezoeken! |
|
|
|
|