|
Tiesto @ Impulz 2002 live
|
View this Thread in Original format
| drpeer_holland |
Effe ter info:
Zaterdagnacht tussen 02:00 en 05:00 uur wordt de set van Tiesto op Impulz live uitgezonden via Yorin FM!
Hopelijk neemt iemand deze op.
Grtz
Drpeer_holland |
|
|
| SnuggLe |
Nee he, draaitie 3 uur lang??????
weet iemand dan wie er als eerste en tweede draaien in de BlackHole tent? Dan weet ik hoelaat ik moet gaan.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| tijs08 |
DJ Dazzle -- 20.00 - 21.30
Fred Numf -- 21.30 - 23.00
lekkere binnen komers dus!!
have fun you folks!! Ik ga lekker mijn wekker zetten om 2 uur zaterdag nacht.. :) keihard de radio aan en hup kzit er helemaal in :D |
|
|
| Menno |
Zit eigenlijk niet te wachten op weer een liveset van Tiesto. Beetje teveel sets van hem gehoord de laatste tijd, en ik verwacht dat hij daar niet veel nieuwe nummers zal draaien. Maar wie weet, misschien verrast Tiesto me wel.
Maar veel plezier voor de mensen die gaan! |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by tijs08
DJ Dazzle -- 20.00 - 21.30
Fred Numf -- 21.30 - 23.00
lekkere binnen komers dus!!
have fun you folks!! Ik ga lekker mijn wekker zetten om 2 uur zaterdag nacht.. :) keihard de radio aan en hup kzit er helemaal in :D |
Heej, hoe weet je die tijden? Heb je het hele schema? Of alleen van de Blackhole tent? |
|
|
| Ding Chavez |
Ok, dat wordt dus vroeg gaan :)
Weet je idd het hele schema, of dan alleen de hele van de black-hole tent. Zou wel handig zijn :)
GreetZ, DC |
|
|
| Donna |
| Hoelaat begint heel die meuk eigenlijk hey???? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Heej, hoe weet je die tijden? Heb je het hele schema? Of alleen van de Blackhole tent? |
Ja idd, ik ben ook wel benieuwd!
Wel gvd kut. Ze moeten dat feest pas om 10 uur laten beginnen en Tiesto wat MINDER LANG laten draaien. Gvd, wilde pas om 11 uur komen.... maar dan mis ik Fred Numf & Dazzle :(
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Hoelaat begint heel die meuk eigenlijk hey???? |
Impulz is proud to bring to you this years All Night, Outdoor, Dance Festival. Saturday June 29th 2002, from 20.00 – 07.00am, make a date with destiny.
8 uur dus |
|
|
| Donna |
Wij zijn der om 20:00 en ik verwacht eigenlijk jullie allemaal daar om die tijd!!!
Wie der niet is gaat de hoek in!:whip: :whip: |
|
|
| Jappio |
| Ja, dazzle wil ik nie missen, dus 8.00 zal ik er wel ongeveer zijn jah.. (als de NS in tegenstelling tot normaal wel is een x wil meewerken :)) |
|
|
| Donna |
| we verplaatsen de meeting naar 20:30 en wie der niet is komt niet meer binne ook,onze tent!:tongue3 :tongue3 |
|
|
|
|