|
Bavaria City Racing rotterdam 2009
|
View this Thread in Original format
| tiestoworld |
this sunday @ 16-08-2009
Website:
http://www.bavariacityracing.nl/en/news/view/12

Ook de Nederlandse race-icoon Jos Verstappen zal aanstaande zondag aan de start verschijnen van Bavaria City Racing 2009. Nadat hij in 2006 in een A1-raceauto een demonstratie gaf, vertoont hij dit keer zijn kunsten in een bijzondere Bugatti. De demonstratie is mogelijk gemaakt door Trust.
Jos Verstappen kijkt uit naar aankomende zondag: ‘Het blijft een kick om voor zoveel racefans te rijden. Ik heb er dan ook erg veel zin in’. Bavaria City Racing-organisator Herman Vaanholt en Michel Perridon van Trust: ‘Jos is één van de toppers in de Nederlandse racehistorie. We vonden dan ook dat hij bij de jubileumeditie van Bavaria City Racing van de partij moest zijn. We zijn blij dat dit gelukt is’. |
|
|
| Chicane |
Tis een Nederlandsch iets, tis gepost in onsch vaderlandsche forumgedeelte en nog durf je hier in het neukende Engels te posten.
Dit is een faal van epische omvang.
Bewerking: Kipshoarma is anders goed te mikken. |
|
|
|
|