return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מג'יק 1
View this Thread in Original format
MaGeFa
חברה מישהו היה בזה?


ועוד שאלה היה בגיא פינס שהם סיקרו את זה והכל
והיה איזה טראק שהתנגן הרבה ברקע
משהו עם
Move on... move on......situation..
משהו כזזה..
TranceGiant
I have Magik 1

Here's the tracklist

1. Sunday Club - Healing Dream
2. Lock - Into The Sun
3. Clear View - Never Enough
4. Channel Tribe - Program 1
5. Jake & Jesse - Low Turbulence
6. Mockba - Shell Shock
7. Allure - When She Left
8. Mac Zimms - L'annonce Des Couleurs
9. Stray Dog - Chapter Two (Southsquare Mix)
10. The Voyager - Back On Earth
11. DJ Tiכsto - Long Way Home
12. Silent Breed - Sync In
13. Club Quake - Vicious Circle
14. Viper 2 - Titty Twister
15. Qattara - The Truth (Coufsat Mix)
16. DJ Sakin - Blue Sky
oren_naor
quote:
Originally posted by MaGeFa
חברה מישהו היה בזה?


ועוד שאלה היה בגיא פינס שהם סיקרו את זה והכל
והיה איזה טראק שהתנגן הרבה ברקע
משהו עם
Move on... move on......situation..
משהו כזזה..


זה האוניה הזאת??

אם כן אז חבר שלי נוסע השנה נראה לי
nimrod levi
לא
trancegiant
הוא מתכוון לאונייה כזאת שמפליגים ליוון קפריסין אין לי מושג
וכל הדרך מסיבות בלאגנים...
עשו על זה כתבה גם בגיא פינס...
DjChook
Hehe Don corleon :)

He ment a trance sail on a big yacht...

:)

And now theres gonna be a 2 :)

it's not a cd. it's a sail...
MaGeFa
quote:
Originally posted by DjChook
Hehe Don corleon :)

He ment a trance sail on a big yacht...

:)

And now theres gonna be a 2 :)

it's not a cd. it's a sail...


נכון...
וגם נכון שהיתה על זה כתבה בגיא פינס..
ומישהו אולי מזהה א תהטראק שרשמתי שם?
כמאיה ואיה (ככה קוראים להן?) דיברו עם מישהו וזה היה ברקע..
"Move on,.,,,, Move on..." (קול של גבר)
yahel222
כל הזמן יש באניה מג'יק 1 הפלגות
פה ושם מאגנים את ההפלגות כאלה כמו NEXT הפקות
או כמו שהיה לא מזמן היתה הפלגה של הייניקן

וב4 ביולי יש הפלגה לגילאי 18
אם לא הייתי טס לקלאב מד הייתי הולך לזה נשמע בנזונהההה
eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
ב4 ביולי יש הפלגה לגילאי 18
אם לא הייתי טס לקלאב מד הייתי הולך לזה נשמע בנזונהההה


מי מארגן את זה? איפה שמעת על זה...?
יש לך עוד פרטים?
DjChook
ואלה אני זוכר שלפני כמה שנים שהיית את הראשונה אח שלי בירר על זה פרטים

בסוף הוא לא נסע
והוא בירר גם אחרי זה

הרבה מאד לא נהנו
yahel222
אמרו לי עולה 230 דולר
אני ישאל חברים ויודיע לך

yahel222
אמרו לי 230 דולר
אני יברר עוד פרטים ויודיע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement